Sabun kokulu saçlarını, her derdime derman sevgini, Bitimsiz sabrını, şefkatini ne çok arıyorum, Ne çok özlüyorum bir bilsen. Bana hep büyü artık diyordun, Sen Gittiğin Gün Büyüdüm Anne…
Saçlarımı kendim taradım, Yorganımı kendim örttüm üstüme. Gözyaşlarım yastığımı ıslattığında, Kalkıp kendim değiştirdim kılıfını. Nazım da şikayetim de azaldı. Yorgunluk nedir bilmez oldum. Hasta da olmuyorum artık. Sen Gittiğin Gün Büyüdüm Anne…
Karar vermiştim oysa yazmayacaktım bu anneler gününde, Ağlamayacaktım da sen söylemiştin, “gidenin arkasından ağlarsan, Gözyaşların onun yattığı yeri ıslatır ve üşütür” sakın ağlama demiştin, Sırf bu sebeple, bu yıl senin için yazı yazmayacaktım, Ağlamayacaktım da ama...
Gene durduramadım içimdeki özlemi, Sana yazmadan başladım ağlamaya, Aklımdan hiçbir zaman çıkmadın, Acın hiçbir zaman dinmedi ama illaki özel günlerde, Gelip omzuma konuyorsun tıpkı bir melek gibi, Yani ben orada olduğunu hissediyorum... Sen Gittiğin Gün Büyüdüm Anne…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Büyüdüm Anne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Büyüdüm Anne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varlığında değerlerini blebildik mi?..Gün olur yokluğu içimizi yakar..bu bir başak özlem Çocuklar anları öldüğünde büyürler Hüzün kapladı içimi...Sevgi ve selamlar
Saçlarımı kendim taradım, Yorganımı kendim örttüm üstüme. Gözyaşlarım yastığımı ıslattığında, Kalkıp kendim değiştirdim kılıfını. Nazım da şikayetim de azaldı. Yorgunluk nedir bilmez oldum. Hasta da olmuyorum artık. Sen Gittiğin Gün Büyüdüm Anne
HATİCE HANIM GÜNAYDIN; ÇOK ŞEY YAZMAK İSTİYOR GÖNLÜM AMA YEMİN OLSUN DUYGULARIM BOĞAZIMA DÜŞÜNCELERİM BEYNİME KİLİTLENDİ..NE DİYECEĞİMİ NERDEN BAŞLIYACAĞIMI BİLEMEZ DURUMDAYIM..KELİMENİN TAM ANLAMIYLA ARAP-SAÇI OLDU DUYGU VE DÜŞÜNCELERİM..ÇÖZMEYE ÇALIŞIYORUM..BİLMİYORUM DAHA SONRA UĞRADIĞIMDA BİR ŞEYLER YAZARMIYIM AMA DEFALARCA OKUYACAĞIMI BİLMENİZİ İ,STERİM..EVET ONLARIN YOKLUĞUNDA BÜYÜDÜK..ACIMIZDA SEVİNCİMİZDE HEP KENDİMİZDE SAKLI KALDI..NE NAZ EDEBİLDİK BİRİLERİNE NE ŞİKAYET ..HASTALIĞIMIZI BİLE HASTA OLMASINDAN KORKUTUKLARIMIZDAN SAKLADIK..OYSA ANAMIZA AİT İKEN ..ÖYLEMİYDİ..NEYSE..DEDİMYA ÇOK ŞEY VAR YANLAMLANDIRACAK..HARİKA BU DUYGU PAYLAŞIMI İÇİN EMEĞİNİZİ KUTLUYOR ALLAH SAĞLIK VE SIHHAT VERSİN DİYORUM SELAM VE SAYGIMLA.