Hüzünlerim demlenirken gecenin zifirinde Zemheride üşürken benliğim Beden diye taşıdığım Yaşayan bir ölü oldu Oldu gözüm oldu Hayat beni de en hassas yerimden vurdu
Üsküdar’a yağmur yağacak Sen ıslanmayacaksın Ben iliklerime kadar gözyaşı dolacağım Oldu gözüm oldu Hayat beni en hassas yerindem vurdu Sabah ezanından az sonraydı Odama selan doldu!
Ak düşen şakaklarıma inat Titrek avuçlarıma Geçip giden yıllara inat Mıh gibi aklımdasın Dün gibi anılarımda Ve selan! Bıraktığın son hatıra…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olur Gözüm Olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olur Gözüm Olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin en iyi adreslerinden birini bulduğum inancındayım.Maalesef bir virgül koymak durumundayım biçim ve biçem olarak her biri diğerinin kıskandıran şiirlerinize.Şiirlerinizin güzelliğnce kalın desem daha iyi bir dilek de olmaz sanırım.:)
Duyarlı yüreğinizden, duygusuyla, anlatımıyla çok etkileyici bir şiir okudum. Değerli paylaşımınızı ve güçlü kaleminizi içtenlikle kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.