(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adabımdandır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adabımdandır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okumayı zaman kaybı saydığınız şiirlerime yaptığınız yorumları tenzi ederek emeğe nasıl saygı olur diye göstermek istedim umarım anlarsınız nezaketen size puan veriyorum çünkü ortada bir emek var emeğe saygım var şiirin iyisi kötüsü olmaz asıl yürekten gelir yazılanlar o emeğede saygı gösterilir diye düşünüyorum.bana meil atarakta yorumcularıma saygısızlık ettiğinizi ve onlardan özür dilemeniz gerektiğinizi düşünüyorum.saygılar
İNci Kaya tarafından 9/13/2012 12:39:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
bakın inci hanım.. ben bişeyler yazıyorsam insanlar yorum atsın diye yazmıyorum....eğer yorum hastası olsam herkesin sayfasına gider al gülüm ver gülüm takası yaparım ..ben yazdıklarımla insanlara bişeyler katabilme adına çaba sarf ediyorum...aynı zmanda da okuyarak eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum benim şirime puan verip vermemeniz hiç önemli değil Eğer kendinize düşeni aldıysanız beni mutlu eden budur.. tekrar tekrar söylüyorum günümüzde okuyandan çok yazan var.. gerçekler acı oluyor..şiir diye astığınız yazıyı ben şiir olarak algılayamadım açık yüreklilikle de bunu iafade ettim... çok bayan şair okudum ama bayan olarak yazıyorlar..hiç bir tanesi Erkek agzı ile yazmıyordu..senin şiirim dediğin yazı garibime gitti halende şaşkınım ..şiir yazıldıktan sonra okuyucunun ise eğer bir okuyucu olarak bırakta fikrimi söyleyim edebiyat adına şiir adına söyleyim ..(benim sayfama gelmeyim bana yazmayın) gibi cümlelr çok basit cümleler...Toplumlara maal olmak öyle kolay değil...bu arenaya çıkyıysanız her şeye katlanmak zorundasınız... tekrar söylüyorum lütfen başkası olamyınız...
saygılarımla