(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SÖKÜN ÇiÇEKLERi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SÖKÜN ÇiÇEKLERi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Din deyince mangalda kül bırakmayan bazı grupların dahi sahtekârlıkla, hırsızlıkla yargılandığı bir ortamda bir müslüman olarak üzülüyor ve bu durumdan iğreniyorum. Yazık ki ne yazık. Kur'an ve sünnet ışığında dünyaya adalet dağıtan bir ceddin torunları bugün ne hale düştü. İnşallah bu kabul edilemez durumdan bir an önce kurtulmak dileğiyle.
Rağbet görmez ise lafın doğrusu Geçmez kolay kolay kalbin ağrısı Dillerden dökülen birlik çağrısı Amelsiz, içi boş, saf niyet olmuş.
_________________________________ Aynen öyle değerli dost... Sadece dilde kınamalar, lanetlemeler, içi boş kurusıkı atıp tutmalar... Senin de benim de gözümüzün önüne nedense aynı zat-ı muhteremler (!) geliyor, eminim... Yani İsrail başbakanı Nobel barış Ödülü'nü alıyorsa, daha ne denir, ne söylenir... H e y h a t ! . . Şimdiki İsrail başbakanı beyefendileri (!) Benjamin'e "Neden ya hu" diyesim var... Fikirlerdeki gibi paslansa da dünyanın çivisi çıkmasa diyorum değerli dost... Yürek sesinize ve duyarlı yüreğinize sevgim ve saygımla...
Kal sağlıcakla değerli dost...
================================================= e d i b / a h m e t
e d i b / a h m e t tarafından 9/8/2012 12:58:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Geçmez kolay kolay kalbin ağrısı
Dillerden dökülen birlik çağrısı
Amelsiz, içi boş, saf niyet olmuş.
Sor kendi kendine; bir tefekkür et
Neden bu haldeyiz? Niye bu zillet?
Asırlık bir çınar, koca bir millet
Şimdi kırk yamalı cemiyet olmuş.
Mecit AKTÜRK
evet kırk yamalıcemiyet harikasınız kutlarım saygılarımla
çok güzel anlatımdı