(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
siyaset şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
siyaset şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet solculuktan gaye sosyal adaletçi olmaktır yani haktan hukuktan ve sevgiden yana olmak haksızlığın karşısında durabilmek haksızlığa aman vermemek ülkeyi sevmek ülkeyi sömürenleri ve bölmek isteyenleri ülkemizin bekası için onlara fırsat vermemektir, Peygamberimizde sosyal adaletçiydi, o komşusu aç iken tok yatanlar bizden değildi derdi, işte böyle solcu olmalı yani sosyal adaletçi başarılar diliyorum şaire Yunus diyarından selamlar.
Ben Deniz GEZMİŞ gibi bir solcuyum.
Kusura bakmayın,
Pembeleşemiyorum.
yalvarıyorum,
kanımıza basmayın.
incitmeyin gök-yüzümüzü
yoksa kanatlanıyorum.
serdar oter (seRdaR oteR)
Evet solculuktan gaye sosyal adaletçi olmaktır yani haktan hukuktan ve sevgiden yana olmak haksızlığın karşısında durabilmek haksızlığa aman vermemek ülkeyi sevmek ülkeyi sömürenleri ve bölmek isteyenleri ülkemizin bekası için onlara fırsat vermemektir, Peygamberimizde sosyal adaletçiydi, o komşusu aç iken tok yatanlar bizden değildi derdi, işte böyle solcu olmalı yani sosyal adaletçi başarılar diliyorum şaire Yunus diyarından selamlar.