(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞU HALE BAKIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞU HALE BAKIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın arkadaşım.insanlığın düştüğü hal ve şu zamanedeki devirde ,şeytana uyupta kendi ateşini yakanları çok güzel anlatmışsın.eline,gönlüne ,yüreğine sağlık .Allah nisa suresinde şöyle diyor yoldan sapanlar için....Sana gerçeğin ta kendisi olan Kur’an’ı indirdik ki insanlar arasında Allah’ın sana gösterdiği şekilde hükmedesin. Sakın hainlerin savunucusu olma. Allah’tan af dile. Allah çok affedici, sevgi ve merhamet kaynağıdır; bundan hiç şüphen olmasın. Hainler adına mücadeleye kalkışma. Çünkü Allah, fıtratını bozarak günah işleyenleri sevmez. Onlar yaptıklarını insanlardan gizleyebilirler ama Allah’tan gizleyemezler. Halbuki O’nun kabul etmeyeceği sözleri sayıp dökerken Allah yanı başlarında! Allah onların yaptıklarını çok iyi biliyor. Diyelim siz bu dünya hayatında onlara arka çıktınız, fakat kıyamet günü onların arkasında kim duracak ve onlara kim vekil olacak? Oysa kim bir kötülük yapar veya fıtratını bozar da sonra Allah’tan af dilerse Allah’ı çok affedici ve merhametli bulur. Çünkü günah işleyen yalnızca kendine zarar verir. Allah her şeyi bilir, çok bilgedir.şiirin çok güzeldi .kutlarım.puanım tam selamlar.
DİZELERİNİZ BİR HARİKA İDİ ÜSTADIM. NE YAPALIM CANİLER KANA DOYMAK BİLMİYOR. NE HİKMETSE GENELDE BİZİM ÜLKEMİZDE OLUYOR. GÖZÜ DÖNMÜŞLERİN OSMANLIDAN BERİ BİR KİNLERİ VAR HALA SÜRÜP GİDİYOR. YÜCE ALLAH BİR GÜN GELECEK BUNLARIN HESABINI SORACAK MAHŞERE DE KALMADAN. SAYGILARIMLA...
Budur halimiz ahvalimiz. Herkes elini vicdanına koyup düşünmeli. Gerçekten bir garip hale geldik. Son derece hoş bir didaktik çalışma. Ben aldım dersimi.
dostyeli tarafından 8/24/2012 11:41:26 AM zamanında düzenlenmiştir.