(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEBLİĞNAME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEBLİĞNAME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın arkadaşım.bu şiirin ve sonraki şiirin bana gelmemiş.hani şiir yazınca haber verecektin.şiirler 10 kişi kadar var gelmiyor..yönetime ilettim ama bir sonuç vermedi.Sende benim iki şiirimi okumamışsın. Benim şiirlerdemi sana gelmiyor. milli birlik konusunda çok harika bir şiir yazmışsın.zaten bu milli birliği yapabilsek terör ve diğer sıkıntılar olurmu.hep bu ayırım yapan,ayırımcılar ve kışkırtıcılar yüzünden oluyor,bu kepazelikler.eline,diline ve yüreğine sağlık arkadaşım. Sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam selamlar..
konu anlamlı, anlatım manidar ve günümüzü tercüme eden bir eserdi Cemalettin Hocam..Allah milletimizin yar ve yardımcısı olsun... Selam ve saygılarımla...
Gelin yanlışı yapmayın, Doğru yoldan hiç sapmayın, Zalim nefise tapmayın, ………….Kardeşliğe selam olsun, ………….Yüreklerde dostluk bulsun. Hocam yurekten kutlarim,heleki su zor gunlerde n eguzel bir kardeslige davet olmus.duyarli yureginiz herdaim var olsun.saygilarimla...
Sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam selamlar..