(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşme kardeş kötü yola, Sallanma gel sağa sola, Alma sen şeytanı kola, Boyan Hakk’ın boyasıyla. Manevi haz veren değerli bir çaşılma.Tebrikler.saygılarımla.
O ne güzel boya vurur, Görenler hayrana durur, Sorma kendine de sorgu, Boyan Hakk’ın boyasıyla.
Düşme kardeş kötü yola, Sallanma gel sağa sola, Alma sen şeytanı kola, Boyan Hakk’ın boyasıyla.
Engin ol yüksekten gitme, Nefsini ön plana yitme, Mum gibi eriyip bitme, Boyan Hakk’ın boyasıyla.
Kin güdüp de kindar olma, Halin küfür yolda bulma, Cehaletten paylar alma, Boyan Hakk’ın boyasıyla.
Güzelliğe yeter yoktur, Yanlışa da akan çoktur, Her bir hata büyük oktur, Boyan Hakk’ın boyasıyla.
Cemal sana selam olsun, Yüreğin imanla dolsun, Sanatçıyı gönül bulsun, Boyan Hakk’ın boyasıyla.
Tebrik ederim,çok güzel dizelerle bizi Allahın Yoluna davet etmişsiniz.Herkesin bir gün elbet boyanacağı Allahın boyasına bu dünyada boyanmayı Mevlayı Zül Celalden temenni ediyorum.Saygı ve sevgilerimi sunuyorum.Hoşca kalın.
sevgili arkadaşım.kitabımızda dediği gibi.Allah nediyor,Allahın boyasından başka boya vurma diyor. Bu nedemek,Allahın emirlerinden başka hiç bir emre uyma ve Allahtan bŞK kimseye tapmayın diyor.anlamı çok güzel bir şiirdi.
sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
ŞÜKÜR ELHAMDÜLİLLAH
Ben zamanın çarkıyım zamanım ki; zemberek, Döndükçe boşaltıyor nefs’im denen engerek.
Nefs’im denen engerek ağzından irin damlar, Küfür, isyan, melânet şeytandan şirin damlar.
Şeytandan şirin damlar dilinden akan pislik, Köreltir imanları yüzlere inen islik.
Yüzlere inen islik zamanını törpüler, Yoluna bir bir çıkar tuzak dolu köprüler.
Tuzak dolu köprüler sıratın uçurumu, Felâha imkân varken ordan geçmek olur mu?
Ordan geçmek olur mu ? İşte sana hakikat, Haris bir nutfesin sen gerisi hep meşakkat
Hayırlı bayramlar değerlidost nasihat dolu ifadeleri yazan kalemi ve yüreğini kutladım şiir anlamı ve güzel olmuş duyguların daim olsun selam ve DUA ile.
Kutlarım değerli kalemini daim ol