(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı Umuttu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı Umuttu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerini açmıştı küçük bir izbede Kollar sarıp sarmalayan o kollar, İlk ve tek sıcaklığıydı hayatının.
Kelepir gelmişti hayat ona Az kullanılmış başka bir yaşamdı sunulan, İki numara büyüktü çocuk kalbine.
Elleri oyuncak tutmadan Kömür tozları ile tanışmıştı Sabahın kör karanlık ve ayazında.
Çocuk olamamıştı pek yaşı dışında, Oyuncakları gibiydi kardeşleri , Ve tozdan , çamurdan bebeği.
Kaldırım taşlarında ekmek derdindeyken, Ayazlar işlemiyordu artık, Çünkü sıcacıktı küçük yüreği.
Hergün doktor oluyordu, Hakim oluyordu hayallerinde. Defalarca kurtarıyordu umutsuzluğun içindekileri.
Ve "Şanslıyım , Evim , ailem, umutlarım var ," Diyorken akıyordu gözlerinden bir damla yaş’ı.
Umut geleceğin aydını olacak Yoksulluklar içinde yaşasa da hissedeceklerini hisetmiştir Akıl,akıl olduğundadır ki işlerin sonunu görür Yazdınız bu güzel mısraları güzel düşlerinizle Başarı budur,okuyucunun yüreğisin...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgilerimle...Sevgilerimle...
Şiirinizi okurken, boğazım düğümlendi. Bazılarımız daha değerli şu hayatta, bazılarımıza bir o kadar hoyrat ve acımasız yaşam. Tüm karanlıklara inat çocuklarımızın yüreklerinde ve gözlerinde saklı umut çiçeklerinin sönmemesi dileğiyle... Duyarlı yüreğinizi ve usta kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
harika bir şiir... Çocuklar için, çocuklar adına yazılan herşey ilgimi çekiyor nedense... Sizin şiiriniz ise çok hoştu... Tebriklerimi sunuyorum dizelerin değerli sahibine...
ALLAH GÖNLÜNÜZE GÖRE GÜZELLİKLER BAĞIŞLASIN DİYEREK BAŞLAMAK İSTEDİM.YAZAN YÜREĞİNİZİ VE KALEMİNİZİ KUTLARIM.HER DİZESİ BANA BÜYÜK BİR KEYİF VERDİ.HER ZAMAN TAKİP EDECEĞİM BU GÜZEL ŞİİRLERİ.SEVGİLER.
Hergün doktor oluyordu, Hakim oluyordu hayallerinde. Defalarca kurtarıyordu umutsuzluğun içindekileri.
Ve "Şanslıyım , Evim , ailem, umutlarım var ," Diyorken akıyordu gözlerinden bir damla yaş’ı.
BAKARMISINIZ ŞU RESİMDEKKİ DUYGU İFADELERİNE..EMPATİ DENEN ŞEY BU İŞTE..ARTIK ATEŞ SADECE DÜŞTÜĞÜ YERİ DEĞİL ETRAFINIDA YAKAR OLDU..HARİKA DİZELERDİ DUYARLI YÜREKTEN SIZAN..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE KALEMİ..SAYGIMLA..
Bu genç fidanların Umutları karartılmamalı.Devlet her vatandaşını dolayısıyla her küçük kalpleri insan gibi görüp Sosyal adaletin temel ilkelerini istisnasız uygulamalı.Umutsuzluklar kalkmalı...Yaşamın güzelliği önlerine serilmeli... Yüreğinize sağlık... saygılarımla ...
Kollar sarıp sarmalayan o kollar,
İlk ve tek sıcaklığıydı hayatının.
Kelepir gelmişti hayat ona
Az kullanılmış başka bir yaşamdı sunulan,
İki numara büyüktü çocuk kalbine.
Elleri oyuncak tutmadan
Kömür tozları ile tanışmıştı
Sabahın kör karanlık ve ayazında.
Çocuk olamamıştı pek yaşı dışında,
Oyuncakları gibiydi kardeşleri ,
Ve tozdan , çamurdan bebeği.
Kaldırım taşlarında ekmek derdindeyken,
Ayazlar işlemiyordu artık,
Çünkü sıcacıktı küçük yüreği.
Hergün doktor oluyordu,
Hakim oluyordu hayallerinde.
Defalarca kurtarıyordu umutsuzluğun içindekileri.
Ve "Şanslıyım ,
Evim , ailem, umutlarım var ,"
Diyorken akıyordu gözlerinden bir damla yaş’ı.
Umut geleceğin aydını olacak
Yoksulluklar içinde yaşasa da hissedeceklerini hisetmiştir
Akıl,akıl olduğundadır ki işlerin sonunu görür
Yazdınız bu güzel mısraları güzel düşlerinizle
Başarı budur,okuyucunun yüreğisin...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgilerimle...Sevgilerimle...