(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sığ Sularda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sığ Sularda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu esaret nedir peki Kulun zalime, Zalimin paraya esareti.
Şimdi diller lal edilmiş, Ellerde kelepçeler, Fikirler tutuklu.
İnsan olmak unutturuluyor, Cehalete gem vurulmuyor, Sefaletten insan çöplüğü doğurtuluyor.
DEĞERLER SİSTEMİNİN EREZYONA UĞRADIĞI HATTA YOK OLMAYA YÜZ TUTTUĞU ŞU ZAMAN DİLİMİNDE KULAK ÇEKEN HATIRLATMALARDI BENCEDE..BU KALEMİN BU TARZINI SEVİYORUM..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..SAYGIMLA..
Ve haksızlıklar, Masum ölümleri, Hangi su paklar bunları.
Çok mu zor ? Sevmek, affetmek , korumak Ve kabullenmek Olduğu gibi.
Çok mu zor Milyonlarca kayıplara rağmen İnsan olabilmek.
ÇOK ÇOK HAKLISIN ŞAİR DOST . Zor olmalı ki bu kadar kirlendi dünya. SADECE BEN DİYEN ,Gözlerini hırs ve öfke bürümüş, sevgiden nasibini alamamış bir sürü zavallı ! yüzünden dünya bu hale geldi.Zor sanattır güzel insan olabilmek vessalam...Mesajlar çok hoş ve içtendi. İçimizi burksa da çok haklısınız.
dostyeli tarafından 8/22/2012 12:52:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
bende aldım bea şekerleri iyiki bayram şekeri almamışım misafirlere senin gönderdiklerini verdim bayram şekeri diyee.. bir dosttan diye cnm bnm allaha emanet ol.. :)
Günaydın kııı :) Aslında boğulması gerekenler boğulmuyor ki... Lanet de edemiyor bu yürek Allah korkusu var çünkü.. Kamyon geldi şekerim geldi :) Ben de sana şeker yükleyip gönderdim O gülüşüne :)
İnsan olabilmek ve insanca yaşamak yaşamak denizlerin karnındaki balıkların huzuru gibi olmalı paylaşmak dünü bu günü yarını sürekli sürdürebilir duygularla her daim, pes etmemeli yürek ve yola çıkmaya karar verdiğin an dünya sana kuçak açmalı ve korumak olmalı asil yürekli insanların işi
Sen öğrettin bize bencil olmamayı, adil olmayı.
İnsan olmak hiç zor değil...!