Ben bayramları severim Evlere gider şeker toplar ve yerim Benim ne anam var, ne’de babam Gece olmasın diye, hep dualar ederim Gidecek bir evim yok Sığınacak yerim yok..
Sütçünün samanlığı hotel palas olur bize Gecenin bir vakti bekçiler düşer peşimize Ellerinde joplarla Herkes kaçar bir yana, biri sağa biri sola Şansı olan kurtulur Yakalanan kendini, karakol nezaretinde bulur..
Bayram onlar için bitmiştir Ne şeker topayabilir ne para Nezaret bu bayramda onlara olur bir yuva Anadan ayrı babadan ayrı Onlara en zor gelen şey Sokak çocuklarından! Can arkadaşlarından ayrı..
Tüm İslam Aleminin Şeker Bayramını Kutlarım. Makedonyalı Şair..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEKER BAYRAMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEKER BAYRAMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne özel ve güzel olan yüreğinle değerli eserini tebrik ederim Ramazan kardeşim..Bu vesile ile seninde bayramını kutlar sağlık mutluluk ve yaşamında başarılar dilerim..
Bayram onlar için bitmiştir Ne şeker topayabilir ne para Nezaret bu bayramda onlara olur bir yuva Anadan ayrı babadan ayrı Onlara en zor gelen şey Sokak çocuklarından! Can arkadaşlarından ayrı..
Çok gerçekçi bir şiir, Allah yardım etsin tüm sokaklarda barınan çocuklara. Kimilerinin kendi tercihleri, kimileri ailelerinin ilgisizliğinden, kimileri de kimsesizlikten sokaklarda yaşıyor, ne zorluklarla karşı karşıyalar ancak onlar bilir neler çektiklerini. Hazindi, etkiledi şiiriniz, hepimizin elimizden geldiğince yaşama kazandırmamız gerekiyor bu günahsız çocukları, bütün suç büyüklerinde, sorumsuzca dünyaya getirip ilgilenmiyorlar ve topluma onulmaz yaralar açıyorlar. Duyarlı yüreğinizi gönülden kutluyorum Ramazan hocam, var olsun duyarlı yüreğiniz ve kaleminiz, mutlu ve esen kalınız...
Huzur ve mutluluk dolu, sağlıkla gelen bayramlar diliyorum...