Unut diyorsun bana sevgili Nasıl unutulur Çaresiz kaldı şu yürek Çare bulunmuyor.
Unutmaya çalışsam/da Nafile.! Unutulmuyor Unutmak kolay mı sanıyorsun Üzerime yıkıldı bütün acılar Hasrete gebe doğmak bitmeyen sancılar Buz kesmiş sevdalar Yokluğun üşütüyor Kayboldu yüreğimde o güzelim duygular Sol yanım çöktü çöküyor.
Derdime bir çare yok Halin nedir diyen yok Yalnızlar sokağında acımla baş başayım Kaldırım taşları paylaşıyor acılarımı Sen görmüyorsun, duymuyorsun hissetmiyorsun.
Yokluğun Dört bir yana savurdu beni Şimdi ağlamak yok Yok öyle olura olmaza ağlamak Nasır tuttu duygular.
Aç avuçlarını Al yüreğim senin olsun Sende kalsın be gülüm Onu sana emanet ediyorum.!
Ben artık buralardan gidiyorum, Bohçaladım dertlerimi Aldım başımı gidiyorum.
Nereye/mi?! Rüzgârın savurduğu her yere, Belki bir deniz kenarı Belki/de kavuşamayan âşıklar diyarı.
Makedonyalı Şair.. Ramazan Çalışkan... 01:01:2015...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu dolu bir serbest vezin şiiri okudum. Anlam doluydu ve anlatımı mükemmeldi. Bu nadide eseri ve değerli Şairimi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla. Nice böyle duygulu ve güzel şiirlere.
Kelimeler,cümleler farklı olsa da, Sevgiliye sitemler hep aynı... Nasıl ki gülüşün ve ağlayışın dili aynı ise tüm yüzlerde.... Bu da öyle işte... Yüreğine sağlık Şair...