(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ecel..!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ecel..!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzunca bir ayrılıktan sonra tekrar hoşgeldin sevgili Ramazan.
Ecel er geç gelecek mutlaka da ecelden önce geleceğine söz verenlere pek kulak asmamak lazım. Son nefesten sonra gelseler bile '' Aaaa ben bu kadar çabuk gideceğini tahmin etmemiştim '' Diyorlar.
Uzunca bir ayrılıktan sonra diğer taraftan uzaklaşan arkadaşları anca buralarda bulacağım için gelmek zorundayım. Her ne kadar sanal alem deselerde. Dost dosttur. Saygılar selamlar hocam..
EVET ARKADAŞIM BENDE ÇOK AYRIAKLDIM AMA NETİM YOKTU BENİM İNAN ŞİRLERİMİN ALTINA YAZDIĞIN O GÜZEŞ ŞİİRLERİNİ ÖZLEDİM VE DÜETLERİMİZİ :) BAK KISASA KISAS YAPMA OLURMU :) VALLA ÜZÜLÜRÜM ARKADAŞIM BEKLİYORUM
Merhaba arkadaşım hoş buldum dönmeyi inan bende çok istiyorum fakat neden dönemediğimi bende bilemiyorum. sanırım torun etki etti zamanımı hep ona ayırıyorum şimdilik, hele biraz doyalım torun sevgisine elbet buraya döneriz eninde sonunda şiirsiz bir yaşam düşünmek bile istemem yazmasam yazamasamda okumak dinlemek ayrı bir güzelliktir sizlerin yorumlarını çok teşekkürler arkadaşım.
Unutma sende epey ayrı kalmıştın demekki gelen gelmeyeni hep ararmış öyle değilmi arkadaşım selam ve sevgiler..
Zaman durmuyacağına göre Saati kurmayı unutmuş galiba......
Kısa öz ve anlamlıydı
_______________________________________Selam hocam yüreğine sağlık