Yâri ALLAH olana başka dosta ne hacet? O’nsuz gönüller gördüm; kapkara, zindan, harâb... Ey ALLAH’ım! ne merde, ne namerde muhtâc et, Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RÂB!...
Maskesiz gezmesek de, içimiz sana ayan, Parmakla sayılıyor senin emrine uyan, Kimsesizler kimsesi! Ey garipleri duyan! Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RÂB!...
Sermaye oldu zaman, rehavete, rahata Hep sebepler aradık, her suça, kabahata Bir ömrü hebâ ettim, günaha bata bata Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RÂB!...
Gaflet kesti önümü, tövbelere geç kaldım Düştüm senden ırağa, çölde susuz, aç kaldım Günah yüklü heybemle rahmet kapını çaldım Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RÂB!...
Mahşer var, cehennem var; Âmenna, inanırım Basiret bağlanınca, hesap kolay sanırım Senden af dileyecek yüzüm yok, utanırım Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RÂB!...
Çok günahım olsa da gülden güzel dostum var O´nu candan seveni bilirim ki yakmaz hâr Resûl’ün hatırına kurma bu kuluna dâr Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RÂB!...
Mecit AKTÜRK Berlin 12.08.2012
ŞiiRi SESLENDiREN SAYGIDEGER MEHMET NALBANT AGABEYiME COK TEŞEKKÜR EDERiM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* Yâ RÂB!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* Yâ RÂB!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya puan hanesini neden kapıyorsunuz? Lütfen okuduğumuzu anlayın açın da.Her zaman yorum yazamıyorum.. Dostlarınız var tabii...Kapısından kovmasın Yarab kim kovarsa kovsun da... Tüm dualarınıza amin derken bayramınızı ve şiirinizi tebrik ediyorum..Sesi yakışmış Mehmet Beyin.İki yüreğe de gönül dolusu tebrikler... Slm ve dua ile.. ESRA
Ben Mehmet beyi ve eşini yakından tanırım...Selam olsun dost yüreklere.. Bu kadar nazenin olmayın, bu sitede kalamazsınız yoksa... Sizi şairtürkte de takip ediyorum.. Puan hanesi için teşekkürler ikinci kere söyleyince size sert geldi sanırım...Kimseyi üzmem hele sizin gibi kalemi olan birini..ASLA.. Slm ve dua ile...
KIZMAYIN Esra kardesim. Kalbim cabuk KIRILMAYA müsaittir haberiniz olsun :)
HOSGELDiNiZ, SEREF VERDiNiZ, SAYFAMA RENK KATTINIZ.
PUAN KISMINI hemen aciyorum. 6 puandan düsük olursa kabul etmem bilesiniz :)
Mehmet AGABEYiM her siire ses vermeyen prensip sahibi cok degerli bir dostumdur. Yogun islerine ragmen vakit bulup, siirlerimi seslendirmeye deger bulmasi bizim icin büyük onur tabii.
Ziyaretiniz icin tesekkür ediyor, vaktiniz uygun oldugu bir zaman seslendirdigi ETMEM ASiKAR siirimi begeninize sunuyorum.
Birbirinden muhteşem eserlere imza atıyorsununuz Değerli DOST kalem. bu güzellikler karşısında şiirlerinize ses olmaktan kendimi alamıyorum nefesim ve yeteneğim ölçüsünde. Canınız sağ yüreğiniz şiir yüklü olsun her DEM. Selam ve DUA İLE...
Allah dileklerinizi kabul eylesin. Çok güzel bir dileyiş ve af istemi. Siz ve Şiire çok içten eşlik eden Mehmet Nalbant beyi yürekten kutluyorum. Tebrikler, selamlar.
Sanki benim için kaleme alınmış. Alıp gidiyorum dost kalem. Özellikle davudi bir ses ve enfes bir enstrümantel müzik eşliğinde yapılan yorum taktire şayandı. Saygılarımla...
En hakiki dost olarak ,YARADAN MEVLAYI bilmektir....Beşere dost diye sarılmak ,üçgünlük dostluktur....Neden mi?...Ölürsen ardından üçgün ağlanır.Bu yüzden beşerin en uzun dostluğu üç gündür... Şeriatın kanunuda budur...Yas tutsanda süresi üç gündür...
Şer olan herşeyi at gitsin...Adı üstünde ŞERİ-AT ....Kalemine sağlık.Selamlar ,saygılar....
İnşaallah kovmaz kapısından.O öyle yücelerin yücesidir ki bütün varlık alemini görüp gözetleyen ve rızıklarını verendir. Kendini reddeden ataistlerin bile rızkını kesmiyor. Bu kadar geniş magfiret olan Yüce Mevlamız elbette kovmaz biz müminleri kapısndan. Yeter ki edeple o kapıda durmayı bilelim.
Tberik ederim Mecit bey. Var olsun yüreğiniz. Sağlıcakla.
Yüreğine sağlık dost kardeşim güzel bir yakarış, Mağfireti affı bol olan Allah kapısından kovmaz seven kulunu yeterki Bezm-i eleste bağlı kalalım kulluğumuzu unutmayalım cürümümüzü ecrimizi af eder yaradan.
Güzel bir eser olmuş yüreğini yüreğimden kutladım. s Selam ve DUA ile.
Sevgili dost, tekrar tanzim etmek suretiyle kaleme aldığın şiir, şimdi demini almış halde gözümüzün önünde... "Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RÂB!..." ayaklarıyla yürekten bir münacaattı dizeler... Bu güzel dualara kalpten "amin" diyor, saygılar, sevgiler,bir goncagül bırakıyorum sayfana...
Yürekten yaradana billur bir şekilde adeta yakut incilerle döşenmiş dizeler sayfayı süslemiş güzel kalem ve yüreğini yürekten tebrik ederim selamlar...
Dostlarınız var tabii...Kapısından kovmasın Yarab kim kovarsa kovsun da...
Tüm dualarınıza amin derken bayramınızı ve şiirinizi tebrik ediyorum..Sesi yakışmış Mehmet Beyin.İki yüreğe de gönül dolusu tebrikler...
Slm ve dua ile..
ESRA