(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç kimse// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç kimse// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gizler taşıdı anlatamadığı korkuları Sisler icinde görürdü kendisini Gölgesini bilmiyordu, güneş düşmedi ki üstüne Sadece ürküyordu, rastgelince siir bilmeyene Usanmadı sormaktan, bekleyişleri edindi Yolunu ay tutan denize çevirdi...
2009 yılında yazdığım bır şiirin bölümü idi.Paylaşmak istedim.Şimdi okuyunca sizin yazdıklarınızı neden bır donem bu duyguları yaşadığımı hatırlattı.Gercekler görmezden gelinemez demek disinda ne denilebilir ama usanmamak ta yasamın tatlı mucadelesidir.Ay tutan denizde bekleyişler umuda dairdir...
varla yok arasında hiç kimseleşiyoruz çoğu zaman.. ama var olmak kavgasının ateşi hep yüreklerimizde, ve bu ateş farklılaştırıyor bizi hiç kimselerden aynı güzel şiirinizde olduğu gibi..
Süzülüp gelmişti semadan
Tüm saflığı ile yeryüzüne
Cennet kokulu miski amber.
Aradı yerini
Duru gözde
Duru yüreğin derinliklerinde
Yıldız pırıltısında
Güneş sıcağında idi
Şehri Venüs adı AŞK’tı
Bir şehir sordu, birde şair
Niyeti çoğalmak ve de anlaşılmaktı.
Dolandı durdu âlemi
Aradı güzellikleri.
Saklandı gül koynuna
Oyun başladı komedi
Sonu trajedi.
Toplandı yeryüzünde kötülükler
Hasetlik, bencillik, kibir gözünü kör etti
Hiç oldu AŞk âdem elinde.
Oysaki çoktu
Kırmızı ve alev rengindeydi,
Ah, bulsaydı bir bulsaydı ruh ikizini
Salacaktı tohumunu.
Çoğalacak, tamamlayacaktı misyonunu
İlham veren o güzel yüreğine sağlık sevgimle ..
balam tarafından 8/10/2012 11:06:43 AM zamanında düzenlenmiştir.