henüz indirdiğim göğün altında bu çatılamaz denklem boşta iliğim boş kubbem sırtımda paltom mangalda kahvem mazisiz biri gibi oturuyorum içinde nûru lâl sözcüklerin
sabırsızım sızım sızım sızlayan yalnızlığın ezgisinde güç yetirmek güç yetiştirmekte kimsesizliğe çözülüp yığılmış kalbinden uzakların dili hükümran gecenin mahmurluğunu yıkamadan yüzünde henüz tan ağarmadan kalkıp gelen mazisiz biri gibi
kıyılar çekilince uzanınca tutamayınca hayatı sözü ellerine dökülür insanın parmakların dudaklarda gezdirdiği budur kalemin boş kağıtlara tuttuğu bu ruhu bacaklarına akar acısı kıymetli olanın mazisiz biri gibi adı hep kanar
sustukça parlıyor gecenin boynuna takılmış kolye tersinden öğretmeye başlamış aşk’ı ayın her halinde uçarak sonra çakılıp yerin yedi kat dibine erişmek için o karışık rüyaya yay olup gerilir ruhu yeniden yasla girilir üç harfli kimyaya son harfini kuşlara tamamlatır yürek yollara düşmüş mazisiz biri gibi…
alicengizoyunu (…yarın sana bir şarkı dinleteceğim..."mazi kalbimde bir yaradır"..)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mazisiz biri gibi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mazisiz biri gibi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yasla girilir üç harfli kimyaya son harfini kuşlara tamamlatır yürek yollara düşmüş mazisiz biri gibi…
Aşkını alan acıya doğru ilerlesin bekleme yapmasın..! demek geldi içimden..çok beğendim..yüreğinize sağlık.. özellikle bu son dizeyi çok beğendimm.harika bir telaffuz olmuş..