(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle mi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle mi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaralı gönlümde eşsiz ve tekken, Sensiz dünüm günüm yarınım yokken, Gözümde anamın sütünden akken, Beni bir kenara attın öyle mi?
İnsanlıktan uzak bir halde durup, İhanete bin bir tezgâhlar kurup, Sana âşık beni yerlere vurup , Acımadan kıyıp sattın öyle mi?
MERHABALAR DEĞERLİ KALEM; TAMAMI HARİKAYDI DOĞRUSU..DEMEKKİ ÇOK OLMUŞ BU DEĞERLİ SAYFADAN NASİPLENMİYELİ..MÜTHİŞ GÖNÜL DİZELERİYDİ..HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZELDİ..KUTLYORUM EMEĞİ VEDE YÜREĞİ..KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAYGIMLA.
4+4+3 ile 6+5 i harmanlayarak yazmış olduğunuz guygu selinizi üç kere okudum.Kısaca budur yorumum. Bazı şiirlerin ilk kıtasını okur vaz geçerim.Onun için sayfamı da pek ziyaret eden olmaz.selam olsun selam olsun bu dizeleri döken yüreğe helal olsun...
Ankara dan selam ablama şiirlerin eskisinden daha müthiş ve harika keyif veriyor.gençlik parkından sonra pek ulaşamadım.ADIM SIR AÇIK ETME SEVGİ HANIM EMİNE HANIM SEN VE ABİM HEPİNİZİ ÖZLEDİM.SEVGİLER.ŞİİRDE DEV ATIMLAR ATMIŞSINIZ.
Değerli Meslektaşım gönlünüze ve ilhamınıza sağlık güzel bir çalışma olmuş keyifle okudum altı beşlik onbir hece uyaklarda yerli yerinde şansınız ve bahtınız açıkolsun saygılarımla.
Ettiğin yeminler demek ki yalan, Yalanların beni boşluğa salan, Koynuna alıp da zehirli yılan, Aşkın mabedinde yattın öyle mi?
"Oyle mi" diye sorgulamak , sitemlerin en guclusuydu . Cok guzel , uzun soluklu bir siirdi. Kutladim gonulden sizi , kaleminizi GUlhun hanim . Selam sevgimle...
Zaten insan en çok sevdiklerinden incinir. Sitem sevilene yapılır. Zira sıradan birine mahali tabirle "canı cehenneme" der geçiştiririz. Kanarken de, yanarken de sever insan sitem ettiğini.
Teşekkür ederim değerli Hocam;
Şiirin altına adınızı yazmasanız da tadından kime ait olduğunu belli ediyor.
Hiç hak etmez aslında o "öyle mi?" diye sorduklarımız sitem etmeyi bile. Çünkü o sitemde hala aşk vardır ve o bilir, görür o aşkı ve çünkü çekilen acıya rağmen çıkar ve "evet öyle" der bütün kibriyle sanki. Ustanın kaleminden harika bir şiir. Ziyafet için teşekkürler. Saygılar.
Şiirin başından sonuna değin hayranlıkla okudum.. Ben tercüman addettiğim mısraların içinde koşturup durdum dünden beri.. Ve hakikaten kurgusu, duygusu, örgüsü ayak ve uyaklarıyla harika akıcı ve lezzetli bir sitemdi şiir..:) Yüreğine emeğine sağlık canım arkadaşım..
Sonsuz saygım, sevgim ve selamlarımla o güzel yüreğine...
Bu sevgi oyundu bitti demişsin Yalandan ağlayıp çekip gitmişsin Gönlüme aşk değil zehir vermişsin Şimdi çok pişmansın öyle değil mi ?.....................GÜLDESTE
Dudağıma tebessümü çok görüp, Yüreğimden çekip gittin öyle mi? Cananını bir çıraya döndürüp, Ateşin içine ittin öyle mi?
Yaralı gönlümde eşsiz ve tekken, Sensiz dünüm günüm yarınım yokken, Gözümde anamın sütünden akken, Beni bir kenara attın öyle mi?
İnsanlıktan uzak bir halde durup, İhanete bin bir tezgâhlar kurup, Sana âşık beni yerlere vurup , Acımadan kıyıp sattın öyle mi?
Senin kelamına can verirken ben, Kuru selamına diz kırıp da sen, Goncamda açacak güllerim varken, Tutup zemheriye kattın öyle mi?
Yaralı gönlümün senken ilacı, Yerle yeksan edip aşka inancı, Demeden bir ömür geçmez bu acı, Hançer bakışınla battın öyle mi?
Yasaklı bahçede gözün mü kaldı? Gördüğün güzelde izin mi kaldı? Söyleyecek türlü sözün mü kaldı? Dedikçe kaşını çattın öyle mi?
Ettiğin yeminler demek ki yalan, Yalanların beni boşluğa salan, Koynuna alıp da zehirli yılan, Aşkın mabedinde yattın öyle mi? _______________________________________________Tek kelimeyle harika bir eser okudum selam olsun yazan yüreğe saygımla...
Hüzünlü bir sevda şarkısı dinler gibi okudum dizelerinizi. Seven yüreğin kendi halindeki buruk yalnızlığı ister istemez okura da yansıtıyorsunuz. Değerli paylaşımınızı ve kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Ettiğin yeminler demek ki yalan, Yalanların beni boşluğa salan, Koynuna alıp da zehirli yılan, Aşkın mabedinde yattın öyle mi? ŞARKILANIR İNANIN BU DİZELER,,,O KADAR GÜZELDİKİİİİİİİİİİİİİ,,,,,,,,,,,,,,,,,,SEVVGİLER,,,,,,,,,,,,,,,
Yaralı gönlümün senken ilacı, Yerle yeksan edip aşka inancı, Demeden bir ömür geçmez bu acı, Hançer bakışınla battın öyle mi?
Yasaklı bahçede gözün mü kaldı? Gördüğün güzelde izin mi kaldı? Söyleyecek türlü sözün mü kaldı? Dedikçe kaşını çattın öyle mi?
Ettiğin yeminler demek ki yalan, Yalanların beni boşluğa salan, Koynuna alıp da zehirli yılan, Aşkın mabedinde yattın öyle mi?
.....Sevda, özlem, hüzün ve sitem o kadar güzel anlam bulmuş ki usta kalemin dizelerinde okurken etkilenmemek elde değil. Terk edilmişliğin verdiği sızı o kadar yalın ve içli işlenmiş ki dizelere okuyan yüreğin acımaması mümkün değil. ....Anlatım dili sadeliği ile okuyanı sıkmadan sürükleyi götürmesi mükemmel bir şiir okuduğuma inanıyorum gönül sayfanızdan. .....Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Usta kalem sahibini içtenlikle kutluyor ve ayrılıkların, ihanetlerin , yürek acılarının olmadığı bir yaşam diliyorum. .....Saygıyla, sevgiyle ve mutlulukla kalın, hoşça kalın.
Oldukça güzel bir koşma. Akıcılık, vurgular, duraklar iyi. Okurken bir sonraki dörtlüğü merak ederek okuyorsunuz. Usta kalemden ustaca bir şiir. Tebrikler Gülhun hanım.