Ey gönül dağının Gül, Çiçekleri Kırların kırmızı gelincikleri! En masum, en güzel gülücükleri Bir tek siz; çocuklar saçar çocuklar Kardelen, karlarda açar, çocuklar!
Bakmayın sözüne müzmin acizin Yeisin üstünü ısrarla çizin Yıldızlara komşu zirveler sizin Kartallar yüksekten uçar, çocuklar Kardelen, karlarda açar çocuklar!
Hüzün bıraksa da çehreye nakış Güneşin hışmına dayanamaz kış Baharla birlikte değişir bakış Kaybolur bulutlar... kaçar çocuklar Kardelen, karlarda açar, çocuklar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KARDELEN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KARDELEN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadık yarim baktımki kara toprak imiş...........veysel
yaa işte böyle dostum dost pek azdır ki o da Allah için olanlardır diğer formattakilerin illahaki hesabı kitabı vardır yani insanın annesi kişiye dost değildir çünki hak vardır .. asıl dost şudurki
Mecit hocam içeriği ile giriş gelişme sonucu ile mükemmel bir eser olmuş yürekten kutladım on numara yazan yüreğine usta kalemine sağlık yürekten kutladım selam ve DUA ile.
hülvani tarafından 7/13/2012 5:19:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili dostum bir dergah dolusu söz düşmüş dizelere... Bir çilehanede ıslah olurken nefis ne diyeyim... ben kendimce şemsim... "yürek yanmadıkça göz ıslanmaz" mış... yüreğine sağlık....kutlarım..en derin saygılarımla CAN DOST.......
Saygılar...