(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDERİM ALLAH KERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDERİM ALLAH KERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarzınızın çok dışında bir şiir değerli şair. Fakat çok güzel olmuş. Demek bu tarzıda hiç zorlanmadan yazacaksınız isterseniz. Çünkü sular gibi akmış şiir. Çok kutlarım dağların şairini. Selam olsun.
kardeşliğe dostluğa değer veren maddeyi aşmış maneviyatla coşan bir dağcı.aşık veysel sanki üflemiş yüreğinize o anki ruhunuzu .rahmetle anıyorum, aşık veysel lezzeti tatdım.kaleminiz ve ruhunuz daim olsun. özgülüğü seven dostluğu seven maddeyi aşmış , zirvelerde aradığına rastlamak isteyen ruhunuz.
duru sevgi tarafından 11/24/2007 12:06:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
sesinizi sanırım hergeçen gün daha fazla duyuruyorsunuz.çünki dostlara sesleniyorsunuz rabbimden medet bekliyorsunuz hepimiz gibi ortak noktaları olan insanlarla aynı paydaa buluşuyorsunuz.kaleminize sağlık...
biz duyduk alem de duyar inşallah. çok güzeldi maneviyata önem veren birisi olmanız daha çok övgüye değer. şiiriniz için dostluğunuz için teşekkürler. saygılar.
diğerlerinden farklı bu şiir sanrım yalan söylemeyeyim hepsini okumadım ama takip ettiklerim buna benzemiyordu...bu da güzel ama eski tarzınız daha çok yakışıyor size
dostluk öyle güzel bir güven veriyor ki insana, hele de hiç beklemedıgın anda elini uzatana off off
o gülünce sizde gülersınız o ağlayınca sizinde yüreğiniz parçalanır...
yıllar önce bır agabeyım demıstı ki " dost dediğin aradan yıllar geçsede karşılastıgınız anda sankı hiç ara vermemıs gıbı kucaklasandır, ve kaldığı yerden devam ederdır sankı yıllar geçmemıs gibi"
Fakat çok güzel olmuş.
Demek bu tarzıda hiç zorlanmadan yazacaksınız isterseniz.
Çünkü sular gibi akmış şiir.
Çok kutlarım dağların şairini.
Selam olsun.