Keşke, ödeyerek neyse ederi Alabilse idik zamanı geri... Artık nefes almak büyük beceri; Gülen gözlerime yaş doldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün.
Mutluluk kesindi, vuslatsa yakın Sonunda düştüğüm şu hâle bakın Gelmeyin üstüme...gelmeyin sakın... Bağrıma bastığım taş oldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün.
"Yâr" deyip, nazına hep katlanırken Duygular mehtapta kanatlanırken Gecenin koynunda dil tatlanırken Sırlarım aleme, faş oldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün.
Kâbusken düşlerim yârsız bir ansız Ardına bakmadan gitti vicdansız... Şimdi yapayalnız...adeta cansız... Yalvarmak, yakarmak boş oldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün.
Malumum olsa da istenen fiyat Hakkımdır sanmıştım tatlı bir hayat Neşeden payımı almadan, heyhat... Mutluluk kanatlı kuş oldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün.
Hakkından gelirken en zor ödevin Diz çöktüm önünde aşk denen devin Ey hayat! Sonunda başardın, sevin! Baharlar zemherî, kış oldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün.
Son bir umut vardı, kızdım, tükettim Bahtıma az önce vedamı ettim Yıprandım, yoruldum...yıkıldım...bittim... Kurduğum hayaller düş oldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün.
Deyip "nasıl olsa, ümitsiz, teksin" Gönlünde gam olan bağrıma eksin... Söyleyin güneşe perdeyi çeksin Talihim pes etti, tuş oldu bugün Yaşamak ölüme eş oldu bugün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* EY HAYAT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* EY HAYAT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecit hocam bu güzel şiire neden uğur böceği asmazlar ki buda soru işaret, gönlüne sağlık yüreğini kutladım çok anlamlı hekikatları anlatan mısraların kutladım dost selam ve DUA ile kal.
Dostluklar öyle kolay kolay bulunmuyor günümüzde hocam. Valla sizi kaybetmeyi göze alabilecek bir dostta dost değildir zaten. Enfes bir şekilde örülmüş, her zamanki kalitesinden ödün vermeyen manalı dizeler okudum yine sayfanızdan DOST...
Yaziyorsam sebebi var, "BOSU BOSUNA" degil elbet Hüdai kardesim. Daha yazimin mürekkebi kurumadan siirinn altinda iki dostun dizeleri dizilmis. Gördügünüz gibi, sizden aldigim ilhami dagitmakta hayli cömertim.
Kalemim lügatinda kelime kalmadigindan kacacak yer arasa da, ben henüz buralardayim. Cok önceleri söyledigim bir söz vardi; Net'e girdigimde ilk yaptigim islerden biri Hüdai kardesimin YANIK siirini okumak.
Lâkin her gün degisik bir resim koyunca AKLIM karisti :)))
Saygıdeğer dostum, Birbirinden harika dizelerdi anlamlıydı..yüreğin akmış kalemin yazmış müthiş bir şiir olmuş.Yüreğine sağlık..kutlarım... en derin saygılarımla....
gönlüne sağlık yüreğini kutladım çok anlamlı hekikatları anlatan mısraların kutladım dost selam ve DUA ile kal.