(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fahriye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fahriye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen aşkını bir gün kırçiçeklerine,bir gün uçurumlarına yakın tutuyorsun ya dostum, nedense,çıkar dışarı küçük sevinçler ararım doğada.. Sen aşkını bir gün Fariye'yeye bir gün içine dökersin ya öykü tadın da, saklındaki imgeler ayaklanır da kırlangıçlar göçer bir mevsimden diğerine ve kalbinin çocuksu yanı sızlar her iklimde.. Sen umudunu serpiştirirsin harf harf, biz toplarız kozasında pamuk toplar gibi.. Demek çok sevdin,çok yandı ellerin..öyleyse 'dünya bizden çok sevsin' seni dostum..Sevgilerimle.
nedense,çıkar dışarı küçük sevinçler ararım doğada..
Sen aşkını bir gün Fariye'yeye bir gün içine dökersin ya öykü tadın da,
saklındaki imgeler ayaklanır da kırlangıçlar göçer bir mevsimden diğerine
ve kalbinin çocuksu yanı sızlar her iklimde..
Sen umudunu serpiştirirsin harf harf, biz toplarız kozasında pamuk toplar gibi..
Demek çok sevdin,çok yandı ellerin..öyleyse 'dünya bizden çok sevsin' seni dostum..Sevgilerimle.