(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beklersiniz// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beklersiniz// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelmeyeceğini bile bile umarsızca bekler gönül. Yoluna baş koyduysa. Çok kere seversiniz, ama bir kez aşık olursunuz. Aynaya baktığınızda her seferinde onun gülümseyen suretini görürsünüz. Can Yücel'in dediği gibi: ÇAYA KAÇ ŞEKER... Yalnızlığa dayanırımda Bir başınalığa asla Yaşlanmak hoş değil öyle duvarlara baka baka Bir dost göz arayışıyla Saat tıkırtısıyla Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla Ama ''Günün aydın akşamın iyi olsun'' Diyen biri olmalı Bir telefon sesi çalmalı Ara sıra da olsa kulağımda Yoksa zor değil hiç zor değil Demli çayı bardakta karıştırıp Bir başına yudumlamak doyasıya Ama ''Çaya kaç şeker alırsın'' Diye bir ses olmalı ya ara sıra *************************** Beklemek Gelmeyeceğini bile bile bekliyorsanız bunun adı aşk o zaman O'nu o olmadan yaşamak belki de.. Çok güzeldi. Yüreğinize sağlık.Selam ve saygıyla dostça kalın.
Kutlarım degerli yüreği
Saygı ve selamlarımla
GC7