(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sıkıntı içerisinde dokuz doğurtan gecelerin gündüze yansıması evet tektir. O da umut. Herekesin umut ettiğine kavuşması doğan günün avuçlarınıza umut bırakması dileğimle. Çok güzel bir şiirdi tebrikler saygılar.
Ben sustum Hocam.Düşünüyorum şiirinizdeki derin manaları. Bir kaçkez daha okumalıyım çözmek için. Yine çok güzeldi.Yüreğinize sağlık.Selam ve Saygılar...
Yokluğunda; Bir batında dokuz doğurtan, ....................................çıldırtan geceler.. İyi bilirim bu duyguyu da anlatamam sizin anlattığınız kadar güzel. Kutlarım, duygularımı söze döktüğünüz için .Sevgiyle...
bazen söz olmaz arada yada herhangi bir iletişim ama yürek emindir aynı güne aynı ümitlerle uyanıldığından yaq bu işte yeter mutlu olmaya. eee tabii özlem uyuytmaz insanı bu doğal...ya yine çok güzeldi şiiriniz zevkle okudum yine...saygı ve sevgiyle kalın...
Dağın fare doğurmasına benzettim desem yanlış mı olur acaba? Çoğu zaman beklenti ile sonuç çelişiyor kıymetli dost. Güzel şiirinizi tebrik ederim...saygıyla kardeşçe
gündüze yansıması evet tektir.
O da umut.
Herekesin umut ettiğine kavuşması doğan günün avuçlarınıza umut bırakması dileğimle.
Çok güzel bir şiirdi tebrikler saygılar.