(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hocam yine döktürmüşsünüz.Bizi de yıllar öncesine alip götürdünüz.Bir yaşam bu kadar güzel anlatılabilirdi.Keyif aldım.Bir solukta okudum.Aslında uzun şiirler de sıkılırdım.Ama ne yalan söyliyeyim bu şiiriniz hoşuma gitti.Ben gibi,biz gibi... O ve ben bir olalım dedik.Olmadı,olmuyor nedense!
"Wawwwww!!!" dedim şiiri bir çırpıda okuyup bitirdikden sonra:) Bir solukda okudum... Tüm samimiyetimle söylüyorum (sadece iyi bir yorum olsun diye değil yani) çokkk hoşuma gitti şiiriniz....
kelimeler akıp gitti adeta yüreğime...ne hoşolmuş üstad...çocuksu yanlarımızı dışa vuran... bazen hiç usanmadan karşımızdakinin bizim gibi olmasını veya kendilerini bizim yerimize bir anlık koymasını istediğimiz anlar....
Sensizliğin acısını sen nereden bileceksin, sen hiç sensiz kalmadın ki, demişti yıllar önce bir şarkıcı, öyle güzel anlatmışsınız ki, bazen bende öyle düşünüyorum, ben o olabiliyorum ama o bende bile olamıyor, kutlarım. Sevgiyle...
malesef herkes kendi içinde anlaşılmak zor hele bu devirde. beklememk lazım anlatmalı belki de. işte şiirler bu işe yaramaz mı. bir sevdanın ya da bir ayrılığın içimizdeki tufanlarını anlatmak kullandığımız evrensel dil...ve sevgili göle hiç siz olmayan bu dizelerle oldu bile...çok güzeldi çok...yine çok düşündüren anlamları yüklenmiş harika dizeler...saygı ve sevgiyle kalın...
Sen hiç ben olamadın ki, ŞU İKİ ÜÇKELİME HERŞEYE DEĞER BİLİYORMUSUN HOCAMMM BENCE ÖYLE ENGİNNNN ÖYLE DERİNKİİİ USTA BİR KALEM ENGİNNN BİR GÖNÜL YAKLAR BUNU BEN BUNA ŞUNU DERİM ATEŞ DÜŞTÜĞÜYERİ YAKAR YANAN YÜREKTEN BU AKAR BAŞKA NE DERİM BE ABİMMM? ? TEK KELİMEYLE HARİKASIN DERİM VE GİDERİM SAYGILARIMLA VE BU DİYEYİ EBERLERİM "SEN HİÇ BEN OLMADIN Kİ" SÜPER SÜPERRRRRR
Kutlu-YORUM...