Harfleri avuçladığın gibi yüreğime döktün bir gece Bandın, kan kırmızı şehvetlerinle buladın, durdun ve Yalnızlığa sürgün edilmiş yüzüme serptin öylece Kanamasını bekledin şiirlerimin inceden Biliyorum...
Çılgınca yaşanmış tüm iklimlerin rüzgârına Sararmış ne kadar nağme varsa doladın, durdun Sen doladıkça, ağladı gözbebeklerim Ki Ağlamak Güzeldir Sevgilim dedin…
Ve sonra Dinledim ağlayan tüm ezgileri damardan Yıllanmış şarap gibi haz verdi acıyan yaralar Yüreğimin kabaran duygularını kırptım ucundan Arta kalanları da şerbetinle boyadım ardıma bakmadan
Aslında ben aşkı Tanrı’dan ödünç almaya niyetliydim Ağlayana kadar bırakmayacaktı yüreğim gözlerini Kumrular gibi aşktan nasibimi alıncaya kadar Usul usul kanayacaktı hücrelerim
Ki bana Ağlamak Güzeldir derken sevgilim Yaralar kabuk haneme yazıldı bir bir ve Her türlü ihtimal savruldu bulanık zihnimden Gidişine dair bir okkalı sitem bulamadım ne yazık ki Ki o zaman ağlamak düştü yüreğime damardan Ki gülmek kadar yaraştı gözlerime inan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAMAK GÜZELDİR SEVGİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAMAK GÜZELDİR SEVGİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli gönül insanı, yazdığınız şiirle binlerce, hatta milyonlarca insanın duygularına tercüman olduğunuzun farkında mısınız…Bu fevkalade şiiri yazan şair elbette ayakta alkışlanır ve işte ayağa kalkıyor ve alkışlıyorum….Başarılarınızın devamı dileklerimle en derin saygılarımı sunuyorum efendim..
Ağlamak güzeldir derse bir erkek, külliyen yalandır. bahanesidir ağlattığı kanattığı kadına söz hakkı vermemek için uydurulmuş sözcüklerdir.Mazareti kabahatinden büyüktür. Gidişine sevgilinin okkalı bir sitem yazalım o zaman bizde. Suyun öbür yakasına kadar yolun var. Şairem bizde suyun öbür yakası Yunanistan olur.Yolllayalım yüreğe dokunmayı bilmeyenleri. Kadınların döktükleri gözyaşları kıyametin habercisidir. Çok güzeldi bu gece okuduğum en güzel şiirlerden biri.Yüreğime dokundu. Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle kalın.