gittiğim doğru ama yalan ’yorumsuz bir hayatı seçtiğim’ yılların yorgun yanını aldığım gibi yanıma değecek okşayacak tek bir dal bile kalmamışsa rüzgâra çare yoktur, aynanın tersi istikâmet elde olmayan sebeplerse ellerden eden seni boşa tüketmektir nefesi, boşa kamet!
gittiğim doğru ama belkileri yanıma aldığım, değil hepsi senindi zaten ve hepsini bıraktım avuçlarına ben bir tembel rüzgârım demiştim her kulağa bir kere üfleyen gittiği yere geçmişini götürmeyen!
ki; o gider dudak izlerini süpürmeden algın üşümeler bırakarak ardında heybesi yetim ah’lardır çoğu çoğu zaman yarası, dünden kalan bayatlar!
vahaya doğru yürüyen denizden uzaklaşır! hani ve sadece sayıklar, görmeden sahiplenen fer daha çabuk uzaklaşmaksa amaç dâima ardına alacaksın rüzgârı , der denizciler!
bir makam olacaksan şarkıya ya da gölgesinde yaşadığın bir ağaca dal hipnoz suyu içmiş gibi bir şeyse sana göre aşk yılmayacaksın, ayılmayacak, bıkmayacak...
tüm dağlar inlese de ah’tan nâfile, hiç bir ceylan duymayacak!
’hoşça kal canımın içi hoşça kal’
şimdi çağırma beni, bakma daha bana ahuzâr dedim ya ben bir rüzgârım tüm makamları çökmüş bir saz!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuraklık Sorgusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuraklık Sorgusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tamam lütfen sözünüzü unutmayın.. Gözlerim verdiğiniz sözü arayacak çünkü ilerleyen zamanlarda, raflarda. Sevgiler (baktığınız noktada, umut ışığını bulmanız dileğimle..)
Kirpiklerinizde ki hüznü gözlerinizin işaret ettiği noktada görebildiğim için şuan burdayım ve yazma gereği duydum. Biliyorsunuz ben bu sitede neredeyse 2 senedir varım. İlk defa yazdım size. Dikkat ettim, eserlere yazdığınız her yorum ayrı bir işçilik, ben olsam toplar birleştirir, değerlendirirdim bu içimdeki cevheri, tek bir paylaşım kitapçığında.. Neyse umarım mesajım doğru şekilde anlaşılır. Sadece yıllardır söylemek istediğim bir düşünceyi, iletmek istedim. Nacizane. Size ve Değerli Serhat Arkadaşıma teşekkürler Sevgiler.
Rica ederim Mehtap Hanım (Parlayüksel olacaktı ama önemli değil :) Ben sizin kadar sanat değeri yüksek doğaçlama yapabilen çok az insan gördüm. Hep söylemek istiyordum bugüne nasipmiş. Geceniz güzel olsun Sevgiler
bir makam olacaksan şarkıya ya da gölgesinde yaşadığın bir ağaca dal hipnoz suyu içmiş gibi bir şeyse sana göre aşk yılmayacaksın, ayılmayacak, bıkmayacak...
tüm dağlar inlese de ah’tan nâfile, hiç bir ceylan duymayacak!
’hoşça kal canımın içi hoşça kal’
şimdi çağırma beni, bakma daha bana ahuzâr dedim ya ben bir rüzgârım tüm makamları çökmüş bir saz!..
kınından çıkan hangi rüzgâr dönmüş bir daha!
aşk sorgusuz infaz!..
İşte bu şaire ait bir ses içten içe efil efil esen bir hüznün yansıması Ve asi ve dipsiz derin ve yorucu bir o kadar da doyurucu tebrik ederim güzeldi saygılarımla Serhat Bey...
Geçte olsa okuduğum şiirinize çokça tebrıklerimle.
saygılar...