(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Birgül'cüm, çok beğendim bu düeti ; aslında taşlamayı diyebiliriz...
Koşma da Müracaa edebiyatından esinlenme gibi karşılıklı konuşma tarzında...
Ses rengin erkek vokalle çok yakışmış.Bu da şiirin bütünlüğüne güzellik katmış..
Fakat tek sorun Zikrettin Beyi'in sesinin kayıtta mono olması ve müziğin çok geride kalması......Keşke daha netleştirebilseniz...Diyelim ki bunlar da gayet iyi....
O halde çok çok keyifli ,dingin bir düet dinledim ve defalarca , zevkle dinletti....
İnan mest oldum bir şiir ancak bu kadar güzel okunur her iki seside yürekten kutluyorum birgül harika bir bütünlük sergilemişsiniz çok hoş olmuş erkek arkadaşında ağzına sağlık sesde bana benzemiş bukadar olur tarifi imkansız bir çalışma tüm emeğin için zamanın ayırıp yorumladığın için türk edebiyatına böyle bir nadide eser kazandırdığın için gönülden teşekkür ediyor selam ve sevgiler yolluyorum.
DEDİM, DEDİ...TÜRÜNDEN BİRBİRİNE ÇOK ŞIK DÜŞMÜŞ ATIŞMA GİBİ BİR ŞİİR OKUDUM. TEVATÜR DEĞİL ÇOK GÜZELDİ.HER İKİ ŞAİRİ DE TÜM YÜREĞİMLE KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA...HŞT