(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çile Diploması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çile Diploması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi internetim 18 00 de bağlandı.Güzel şiirinize ancak şimdi gelebildim.Mehmet Bey o kadar güzel yorumlamış ki hem si,zi hem kendilerini kutlar saygılar sunarım.
Dünyamı kuşattı hicran alevi, Yok etti içimde büyüyen devi. Sarayım sandığım kerpiçten evi, Yıkarak hüzünle doldum bu gece.
Ne guzeldi seni ve yuregindeki o nadide huzunleri okumak okurken icinde kendimden birseyler bulmak . Gonulden kutlarken cok selam ve sevgimi sayfana birakiyorum Yildiz'im .
Çile diploması almak hayatın devamında da çile mesleğini uygulamak anlamına geliyor. Çile şairin ipek kaftanıdır. Şiirlerinizde ilginç sözcüklerle ilginç ama derin anlamlar üretebiliyorsunuz. Yeteneğinizi inkâr etmek mümkün değil. Kaldı ki, bir tür edebi mühendislik saydığım hece şiirlerinde kusursuz, kurallara tümüyle uygun, kafiye, durak veya redif hatırı için anlamı karıştırmayan eserler üretiyorsunuz. Özetle anlamla kurallar uyum içinde dostluk etmekteler. Tebrikler. Başarılarınızın devamı dileklerimle sevgiler, saygılar...
Sevgili Yıldız Hanım, Her zaman ki naifiyetinde her zaman ki inceliğinde anlam yüklü nadide bir eser daha okudum. Teşekkürler şiir için.Varolsun gönül emeklerin.Selam ve sevgiyle.
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde, anlatımı olağanüstü güzellikte, akıcı, ahenk dolu, hecenin ECE sinden müstesna bir şiir okudum. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
Cefayla ödenir sevgi diyetim.
Hasret dergâhından mezuniyetim,
Çile diplomamı aldım bu gece
yürekten tebrik ederim duygular kalemle kağıda ancak bu kadar muhteşem aktarabilinirdi..Yüreğinize ve kaleminize sağlık