Muhabbet pınarının büyüleyen gözünden, Sevdasını anlatan yanık bir ses yükselir. Bozkırın tezenesi Abdal Neşet sazından, Gönülleri ısıtan tatlı nefes yükselir.
Kırşehir’den dört yana ılgıt ılgıt esen yel. Duygular vadisinde çağlayan bir coşkun sel. Sazın göğsüne vuran altın mızrap tutan el, Dokundukça tellere türkü enfes yükselir.
Bozkırlarda açılan yanık duygu gülü o, Sevgiyle dolup taşan gönüller bülbülü o. Aramızda yok ama sanmayın ki, ölü o, Sazının tellerinden aşka heves yükselir.
Erenler diyarının sevdaya erenidir, Garibanın kalbinin türkülü yarenidir, Her sözü her satırı muhabbet törenidir, Çalındıkça eseri tatlı akis yükselir.
Bu yalancı âlemden sonsuzluğa göçse de, Ertaş’ımız ecelin şerbetini içse de, Yokluğunda aradan binlerce yıl geçse de, Kırşehir semasına türküden süs yükselir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEŞET ERTAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEŞET ERTAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yalancı âlemden sonsuzluğa göçse de, Ertaş’ımız ecelin şerbetini içse de, Yokluğunda aradan binlerce yıl geçse de, Kırşehir semasına türküden süs yükselir.
elinize sağlık unutulmayan ve unutulmayacak değerli ozanımız mekanı cennet olsun hemşerimin
sazın ve sözün büyük ustasına göstermiş olduğunuz bu vefa örneği eserinizle yüreklerimize su serptiniz efendim..sizler gibi gönül dostları var olduğu sürece o büyük değerler hep yüreklerimizde yaşamaya devam edeceklerdir..güzel yüreğinizi,çok kıymetli şahsınızı gönülden kutlarım.. başarılarınız daim olsun..saygılarımla..ziya var
Buyuk ustadi anmak, siir yazip yad etmek, rahmet gondermek vefali yuregine inci gibi dusen dizelerin guzelligi esliginde bizlerinde burada o havayi soluklanmamiz guzeldi Yildiz'im. Kutladim ve yuregini opuyorum. Sevgimle..
Bozkırlarda açılan yanık duygu gülü o, Sevgiyle dolup taşan gönüller bülbülü o. Aramızda yok ama sanmayın ki, ölü o, Sazının tellerinden aşka heves yükselir.
Mekanı cennet olsun duyarlı yüreğinize sağlık.. Sevgiler sunarım..
Sevda konusunda en içli ve en güzel eserler veren değerli bir ozanımızdı. Adı ozanlık tarihine altın harflerle kazındı. Şiir bu değerli ozanımızı çok güzel tarif etmiş. Vefalı kaleme ve duyarlı yüreğe tebrikler...
Anadolu’nun yoksul, yüreği sevgi dolu, yaşamları yalın, tüm yoksunluklarına rağmen sıcacık bakışıyla dünyalar kuran insanının acılarını sevinçlerini sevdalarını bozkırdan çıkan bozlakların çığlığın da yaşatan yeri asla dolmayacak büyük bir halk ozanıydı
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Tebrik ederim şiirin şairi duyarlı yüreği Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Usta şiiri okumanın tadı tuzu başkadır.....beni hep eleştiren her şeye muhalefet eden olarak biliyorlar...^^Adama demişlerki baban acından öldü...Adam demiş ki: Babam bulduda mı yemedi'' onun sözü gibi siz yazdınız da biz beğenmedik....usta Neşata ancak bu denli ustaca bir şiir yakışırdı tebriklerimle Şairem..üstüne sevgi ve saygımı unutmadan..Kadir Haktan TÜRKELİ
Bozkırlarda açılan yanık duygu gülü o, Sevgiyle dolup taşan gönüller bülbülü o. Aramızda yok ama sanmayın ki, ölü o, Sazının tellerinden aşka heves yükselir.
Evet şu anda aramızdan ayrıldı.Allah rahmetv eylesin.Ama onu hep gönüllerimizde yaşatacağız.Elinize sağlık ne güzel dile getirmişsiniz. Vefalı duyarlı gönlünüz var olsun. Selam sevgiler.