(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MESELA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MESELA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TÜRK'ÜM NE MUTLU BANA. Vatan ve bayrak sevmek suçsa,faşistlikse eğer, varın gidin işinize.Vatanını ve bayrağını sevmek korumak ölesiye bağlı olmak ırkçılıksa eğer, evet ben ırkçıyım. Bu vatan hainleri iyice şımardılar.Bu hainler kadar onlara yardakçılık yapan, . çıkar uğruna TÜRK kimliklerini ve onurlarını satışa çıkaranlar var. Öz yurdumuzda TÜRK'ÜM demek suç oldu TÜRK bayrağı taşımak suç oldu.Köpeksiz meydanda değneksiz gezen çakallar çoğaldı.Ama aslanlar derin bir nefes aldı yakındır diriliş günü.Bu güzelim şiir bu kadar az yorum almışsa vah bize TÜRK'ÜM diye bas bas bağıranlar nerde? Gönlünüze sağlık.İşte bu cesaretin cinsiyeti olmaz.Harikaydı.Ömrünüze bereket. Sevgiyle kalın.
Kim bu vatan uğruna olmaz ki feda şüheda fışkıracak torağı şüheda Cânı, cananı bütün varımı alsın da Hüda Tek beni etmesin vatanımdan cüda..
Ne yazık ki Yıldız hanım durumumuz anlattığınız gibi. Bayrağımız indiriliyor, teröristlerin heykelleri dikiliyor Vatanımız parçalanıp birilerine peşkeş çekilmek isteniyor. Ozan gönüllerimiz kuş gibi çırpınıyor ama ne muhalefet, ne de bizi yönetiyoruz iddiasında bulunanlarda kıpırtı yok. Tek umudumuz hâlâ uyanık olan bir kısım halkımızda. Bu bayrak yere inmeyece, Vatan bölünmeyecek. Eğer çözüm süreci teraneleri gerçekleştirilmeye kalkılırsa bu millet yeniden yazacak kurtuluş efsanesini..
İstiklalin marşı zaten tezene, Şehitlikler tıklım tıklım size ne? Vatan için ölünür mü bize ne, Diye diye göğsümüzü gerelim.
Uyumuşum koltukta yan yatmışım, Rüya bu ya vatanımı satmışım, Türkiye’den Türk adını atmışım, Bu kâbusu nasıl hayra yoralım?
Bela bulur arzulayan bunları, Oluk oluk akar kirli kanları. Vazgeçsinler kıymetliyse canları, Uyanarak hesabını soralım.
Yıldız TOKSÖZ
Toprak uğrunda ölünürse vatandır ALLAH bu meselaları ülkemizin başına sarmasın bu ülkede vatan için değilde siyonist emperyalist ve koministler için çok ölenler var ama onların vatanları yok vatanları olmayanlar köledir Biz tek vatan tek milletiz bedenler ayrı ama biz bir canız tersini düşünmek bile imanı kamçılıyor Rabbim bu ruyayı bile göstermesin uyarı niteliğinde uyandırıcı muhteşem şiirini gönülden kutlarım Selamlarımla iyi geceler
osman aksoy tarafından 10/2/2014 1:27:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirde anlatım ve kurgu yerli yerinde…
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..