(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* MAHVETTiK DÜNYAYI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* MAHVETTiK DÜNYAYI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başları özenle gömsekte kuma Ozon delik deşik, tutmuyor yama Bazen zift yağıyor yağmurla cama Gözler saşmış gibi dönüyor dostlar...
İnsanız demekten insan ürküyor İnsanım diyenden hayvan korkuyor Şeytan bile bizden yaka silkiyor Hayretle ikrâhla anıyor dostlar
Sanmayın çok ağır yazdığım yazı Yok çoğumuzun temiz bir yüzü Çok söze ne hâcet şiirin özü Dünyamızda hayat sönüyor dostlar...
Deyerli üstadım ahir zaman yaklaştıkca nesil örftem ayıptan saygıdan hak yolundan uzak gibi geldi bana Eserinde dediyin gibi temiz yüz cok nadir yüzümüze maske takmışık öyle dolaşıyoruz Vatanımda kazanmadan doyan cok Ahlaksızlığa medeniyet diyen cok Zina suc deyil filort diyen cok Başımızda feleket dönüyor doslar Kutladım kalemini deyerli üstadım
Mecit hocam gayet yerinde çevreci bir düşünceyle ustaca işlenmiş insanın umarsız kirlettiği çevreyi ve evreni ustaca ameliyat etmişsin beğenerek okudum yazan kalemine yüreğine sağlık duyguların daim olsun yürekten kutladım selam ve dua ile muhabbetle kalınız dost.
Sanmayın çok ağır yazdığım yazı Yok çoğumuzun temiz bir yüzü Çok söze ne hâcet şiirin özü Dünyamızda hayat sönüyor dostlar...
insan denen canavar diyesim geldi,yok ediyor herşeyi gün be gün,miras olarak bıraktıklarımıza baktığımda... tebrikler duyarlı kalem... selam ve saygıyla
Mahvettik dünyayı, yüreğim karlı Vicdanım aklımı kınıyor dostlar Bir suçlu ararken üzgün, efkârlı Yüzüme bir tokat iniyor dostlar
Dünya zırhımızda açılmış gedik Gelecek nesiller bakıyor dik dik Suçlu hepimiziz, başımız eğik İçimizde yara, kanıyor dostlar
Ormanlar inliyor, hayvanlar yasta Oksijen kalmadı artık nefeste İster "yuh olsun" de, istersen "pes" de Ağaçlar ağlıyor, yanıyor dostlar...
Ormanken hayvana en güzel konak Hayvanat bahçesi oldu sığınak Bülbüller matemde, şu hâle bir bak Dallara baykuşlar konuyor dostlar Mecit
sizin şiire cevaben yazılmış. Ne yazık hayvanları da evinden etti nsan oğlu Tabi ki onuda bulabilirse insanların eline mahkûm Bülbüller matemde ise, güller de solgun, Baykuş ta Allâh-ın yaratığı, "fakat" kimin damına konarda o eve felaket geliyor.
Süper anlatım KUTLUYORUM üstad. Basiret gözü açık; "yüreği imanlı üstadım, tebrik ediyorum ve Maşaallah diyorum bende'de cevher var da pek kıvamında çıkamıyor ne yazık. Eh işte çıkara bildiğim kadarı ile anca bilgim nisbetinde çıkıyo. Fakat sizin yüreğinizdeki cevherler mükemmel çıkıp dökülüyor saifelere , yüreğinizi ve sizi kutluyorum üstadım hayranlıkla takibinizdeyim.
Şeddeli, tebriklerim le Selamlar.......
emine erdem tarafından 6/3/2012 2:54:54 PM zamanında düzenlenmiştir.