yeşil gözlü bir memleket sevdim eteklerinde uçuşurdu akdeniz rüzgarı rüyalarıma girerdi göğsünde güller sıçrardım dokunsa eller...
yeşil gözlü bir memleket sevdim dudaklarının kenarında tuz tadı bir yanı güleçti bir yanı acı güneş değerdi saçlarına yağmur sonrası...
yeşil gözlü bir memleket sevdim teninde yanardı otlar ocaklar yeni yetme aşklar takılırdı peşi sıra bir sigara içimi seyrine dalar düşerlerdi toprağa...
yeşil gözlü bir memleket sevdim geceyıldızlar üşüşürdü başına alıp bir al örtü üzerine uzanırdı boylu boyunca ve değmesin diye kem gözler uğramasın diye nazara yâr olmasın diye soysuza dualar okunurdu üzerine yüzyıllarca...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...bu memleket'i hep seveceksiniz,o dualar hep edilecek.Tıpkı;anamın ellerini yeni doğan ay'a açarak Anadolu'ya ettiği dualar gibi.Emek kokan ellerin,sevgi kokan dileklerin dua'ları hep tutar.Çok güzeldi efendim,etkilendim saygılar.
Yazan yürğinize kaleminize sağlık kim sevmezki ayyıldızlı bayrağın altındaki yeşi cennet memleketi duygularınız şelale olmuş akıyor şairem yürekten kutladım selam ve dua ile.
teşekkür ederiz Hülvani hocam , bu sabah dilimize memleket düştü insan bir tek taşına bile kıyamıyor nasıl bir aşksa ... selam hürmet ve dua bizden efendim...
tebrikler