sağ kulağım çınladı bu sabah sen mi anıyorsun kuşlarda bir telaş bir panik yoksa geliyor musun az önce yetişemediğim telefon ya da postacının unuttuğu mektup senden biliyorum aylardır duvarları dinliyorum hiç biri anlam veremiyor bu sebepsiz gidişe...
olsun... döneceksin ya yollarını beklemek güzel çayı hep iki kişilik demlemek perdenin arkasında bütün gün çaya yetişeceğin anı hayal etmek...
üzüldüğümü sanıyor komşular söz de unutmuşsun beni onlar nereden bilsinler böyle bir aşkları oldu mu hiç ben unutabildim mi bunca zaman yerine başkasını koyabildim mi ki sen beni unutasın da başka yar bulasın...
ütülü gömleklerin dolapta koy kapının önüne dediler, güldüm geldiğinde yenilerini mi aldıracaksınız bana bilmiyorlar işte sen yorgun ve mahcup çaldığında kapıyı sanki akşam olmuş gibi işten dönmüş gibi uzatıp terliklerini hoşgeldin diyeceğim hoşgeldin yuvana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hoşgeldin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hoşgeldin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.