söylemediklerimi dinle benim gözlerimin görünmeyen tarafına bak tersine dokun tenimin yalnızca içime eğil karşıda görünen ben değilim bil...
şarkılar besteliyorum kendime ne zaman kaysa ayaklarım yeryüzünden yüksek sesle söylüyorum bağıra çağıra , yana yakıla inan hiç acımı duymuyorum...
güzel elbiseler alıyorum renk renk ayakkabılar ne zaman örtülse gökyüzü üzerime ben de gökyüzünü örtüyorum elimde çantalara bakarken sen inan hiç acımı duymuyorum...
geziyorum canım nereye çekerse dağ , tepe , deniz ... ne zaman çarpılsam duvarlara ben de duvarları yıkıyorum nerde nefes varsa, nerde hayat varsa sonuna kadar yaşıyorum inan hiç acımı duymuyorum...
sen söylemediklerimi dinle benim gözlerimin bir de görünmeyen tarafına bak tersine dokun tenimin yalnızca içime eğil karşıda görünen ben değilim bil...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben değilim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben değilim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen insan söyleyemedikleri içinde yaşattıklarını birşeylerle anlatmak ister öyle duygularki bilinse bir türlü bilinmese bir türlü sıkıntı verir o halleri yaşarken mutluluk ile hüzün arasında bocalar ya işte öyle birşey şiirde anlatılan bir an gelirki anlatmak zorun da kalırsın bir an gelirki rahatsızlık duyarsın ve gördüğün kişi ben değillim birde benim görünmeyen yönümle ilgilen diyesi gelir insanın cok güzel ifadelerle anlatılmış bir şiir kutlarım selam ve saygılarmı sunarım efendim