Okuduğunuz şiir 1.6.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Müdavi
Geçmeyecek maraz değildir bu Geçer…
Bakarsın bir müdavi bulurum, gönlünde sevda El koyar yaralarımın üstüne ve bir de yüreğini “Al başına çal!” derim karanlığını Azat olurum Ne ağrım Ne sızım… Gün doğar Ki, anam yüzlü…
Bakarsın mavimavi düşer gök üzerime Döner huzurla gün geceye, gamsız Yastığıma bir kuş konar Yüreğime sevgi Ne sen gelirsin aklıma o zaman Ne derya deniz, keder…
Allı turnaları kınalarım gönlümce sonra Ki düşlerimin müdavimleridir onlar Toyum var derim, şenlenirim Dilimde Urfa Türküsü ve ardından gazâle Halaya dururum sinesinde yârin, elimde mendil Yorulurum Aşkla Su serper yüreğine İbrahim’in şehri Ve anam…
Kim demiş geçmez diye! Geçer… Arınır yaralarım kurtlarından ve senden Öptükçe yüreğimden Hazret-i Eyyûb Sabrı Ve müdavi…
Sen Aslında kendine yan Ve yala dur sevgisiz yaralarını! Benden Bu kadar...
Öncelikle şiirimi, güne taşıyan -yüreğime maviyi konduran- seçki kuruluna ve gerek yorum yazan gerekse favori lisesine ekleyen, puanlıyan, beğenen, sayfamı ziyaret edip de okuyan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Onurlandırıp mutlu ettiniz; sağ olun, var olun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müdavi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müdavi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgi baharında sitem rüzgarı bambaşka bir yürek coğrafyası yaralar geçer mi geçmez mi yürek ateşi söner mi küllenir mi onu yürek bilecek gayri tebrikler teşekkürler
Bakarsın bir müdavi bulurum, gönlünde sevda El koyar yaralarımın üstüne ve bir de yüreğini “Al başına çal!” derim karanlığını Azat olurum Ne ağrım Ne sızım… Gün doğar Ki, anam yüzlü…
Çok güzel manalar içeren harika bir şiir tebrik eder saygılar sunarım Osman AKSOY
:) bu dizeler duruş dersi veriyor. Okurken keyifliydi yazarken nasıldı bilemem. Bazen böyle dik dursakta bazen de yıkılıp kalmak isteriz bir kenarda. Yıkımlar öldürmüyorsa güçlendiriyor böyle ümit ediyoruz. Selamlar ve sevgiler.
Sen Aslında kendine yan Ve yala dur sevgisiz yaralarını! Benden Bu kadar...
Kadın sesini yükseltmeli,neye ise itirazı, avaz avaz anlatmalı ki kadının beyniyle, bedeniyle,ruhuyla oynuyorken birileri kadın dur demeli,diyebilmeli.
SEVDA ATEŞİNDE KAVRULUP YÜREĞİNİZDE KÖZE DÖNÜŞEN ŞİİRİNİZ,YÜREĞİNİZDEN DÖKÜLEN BİR İNCİ DAMLALARI GİBİYDİ. AYRILIKLAR AŞKIN GÜZELLİĞİDİR.AŞKA KUVVET VERİRLER.KARŞILIKLI HATALAR ANLAŞILIP SU YÜZÜNE ÇIKAR.ÇOK GÜZEL BİR SERBEST BİR VEZİNDİ.BÜTÜN İÇİNDEKİ DUYGULARINI,BİZLERLE PAYLAŞMIŞSIN.PUANIM TAM KUTLARIM.ŞİİRİNDE ÇOK GÜZEL TEŞBİHLER YAPMIŞSIN.HAYALLER DANSEDİYOR MISRALAR ARASINDA.TEKRAR TEBRİKLER.ALLAH'IM HERKESİN SOFRASINA HZ.HALİL İBRAHİM BEREKETİ VE GÖNLÜNEDE HZ EYYUB'UN SABRINI VERSİN.
Bakarsın mavi mavi düşer gök üzerime Döner huzurla gün geceye, gamsız Yastığıma bir kuş konar Yüreğime sevgi Ne sen gelirsin aklıma o zaman Ne derya deniz, keder…
Allı turnaları kınalarım gönlümce sonra Ki düşlerimin müdavimleridir onlar Toyum var derim, şenlenirim Dilimde Urfa Türküsü ve ardından gazâle Halaya dururum sinesinde yârin, elimde mendil Yorulurum Aşkla Su serper yüreğine İbrahim’in şehri Ve anam… KUTLARIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ KALEMIN VAR OLSUN SEVGİLER ŞEN VE ESEN KALIN
o kadar çok şiirdi ki ve o kadar çok duygu yüklenmişti ki mısralar...okumaktan haz aldığım bir şiir ve hatta gecemin şiiri oldu...anlamlı ve güzel şiirinizi günde görmeyi dilerim...sevgimle ve çokça tebriklerimle sevgili şair...
Bakarsın bir müdavi bulurum, gönlünde sevda El koyar yaralarımın üstüne ve bir de yüreğini “Al başına çal!” derim karanlığını Azat olurum Ne ağrım Ne sızım… Gün doğar Ki, anam yüzlü…
Bakarsın mavi mavi düşer gök üstüme Döner huzurla gün geceye, gamsız Yastığıma bir kuş konar Yüreğime sevgi Ne sen gelirsin aklıma o zaman Ne derya deniz, keder…
Allı turnaları kınalarım gönlümce sonra Ki düşlerimin müdavimleridir onlar Toyum var derim, şenlenirim Dilimde Urfa Türküsü ve ardından gazâle Halaya dururum sinesinde yârin, elimde mendil Yorulurum Aşkla Su serper yüreğine İbrahim’in şehri Ve anam…
Kim demiş geçmez diye! Geçer… Arınır yaralarım kurtlarından ve senden Öptükçe yüreğimden Hazret-i Eyyûb Sabrı Ve müdavi…
Sen Aslında kendine yan Ve yala dur sevgisiz yaralarını! Benden Bu kadar...
S.Ün-01.06.2012
Saadet Ün (Saadet Ün)
Hasret, hüzün, duygusallık ve arayış var şiirde, sıla hasreti Eyübun sabrı, İbrahimin dirayeti doğrunun yanındadır Allah, yardımcısıdır kendisini seven ve kulluk yapanların son derece etkili bir şiirdi kutluyorum şairemizi Yunus diyarından selamlar.