Hayat mektebinde Çizdiğimiz ne ki Yürek üstüne... Fasulyeden Harfler Dokunsan Darmadağın Ya da sil baştan…
Fasulye Bildiğimiz, kuru fasulye Kuru, sıkı Sığ… Sözde Adamın biri Cümleler kurarmış Eğri büğrü, imalı A cayip Ş aşkın K âhr-u belâ! Bir de buna Aşk diyormuş Aşk adına! Gel de inan…
Aşk Çetrefilli mesele Daldıkça derine Vurgun yersin Tam da aşkı Aradığın yerde Ah lımîne! Desek Ne fayda! (Ş)aşkınım…
Bilmeyen yoktur Fasulyenin faydalarını Karın ağrısı Vesaire… Asıl mesele Abaküs hesabında Bir İki Üç… Heyt be koçum! Aşk Deme buna Ne dersen de! Fasulyenin faydalarından başka Kafam basmıyor Matematiğe…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fasulyenin Faydaları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fasulyenin Faydaları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
A cayip Ş aşkın K âhr-u belâ! Bir de buna Aşk diyormuş Aşk adına! Gel de inan… kuru fasulye okuma yazma materyalinde kullanılırken büyükleri bilmem ama küçükler aşkla sarılıyordu kuru fasulyeye evde kaşıkla okuma yazma da aşkla
Fasulye, bildiğimiz fasulye de Saadet Hanım, çeşitleri biraz fazla. Dermason, baddal, şeker, horuz..gibi çeşitleri, soğuk iklimde yetişip kurtlanmayan ve rutubetli iklimde yetişip kurtlanma riski olanları da var. Bunlar biraz kafamı karıştırdı. Sonra eskiden fukara yemeği olarak tâbir edilirken bugün etle yarışır olup değeri de yükseldi. Belki bundadır " ..nimetten sayılma " sözü de kullanılır olması.
Şiir vurguluydu! Sizin, yılda dört beş tane mutlaka yazdığınız, bana da hece şiirleri dışında çekici gelenlerden biriydi.
Aşk dedikleri duyguyu aklım ermiyor benim, Zaman zaman çarpılsamda birazcık yanıyor tenim, Değerli Şair Arkadaşım, Tebrik ederim Sabah sabah çok güzel bi,r şiir okudum kaleminizden Saygılarımla ...
sözcüklerin akorduna sağlam basıyor kalem.
Beğenim ve tebriklerimle...