Bir vebal gibi asma gözlerini boynuma Kan ter içinde kalmalarım yetmezmiş gibi Durma karşımda Cehennem sıcak…
Hem Mayıs aldatmasın seni Bahar yalancı Birazdan bir yağmur boşalır Demedi deme…
Teninle, işim olmaz benim Dokun desen de dokunamam zaten Yalnızca yürekten sevebilirim seni Parmaklarım Meryem…
Hâl hatır sormak istersen Nasılsın falan mesela Boş ver Merak etme Sen asıl benim Seni nasıl hayal ettiğimi merak et Sinene kaç kez gömüldüğümü Gece ve gündüz Yirmi dört saat…
II.
Asiyim Deliyim Ve haberdarım da üstelik Vatan milletten, lâkin Onları artık konuşmak istemiyorum! Çünkü hangi taşı kaldırsam Al birini vur ötekine dedirten Bin bir yüz, bin bir hain…
Yani, mani değildir aşk Vatansever olmaya ve milletsever Manim, pürdikkat kesilmemde Ölü şehirlerin çok sesli müziklerine Ki her notası bir ideoloji uğruna İnsan katletmekte Ağlatmakta dünyanın anasını ve İnancım zedelenmekte Yani barış marış Laftan öte değil Boş Canları cehenneme! Biz aşka dönelim…
Aslında aşk da almış nasibini Kandan ve gözyaşından Ama haberimiz yok Yüreklerimizde ölen sevgilerden Ki ondandır bu zorluk, bu sorgulama Bu kaskatı kesilmeler ve uçurumlar Yalnızlıklar Üşümeler Düşmeler Ve ölmeler… Başımız sağ olsun mu? Olsun!..
Aşk işte! Söyletiyor insanı Ne savaş dinliyor Ne açlık… Ama açlık dendi mi dur orda derim Az düşün, dal hayaline Kim istemez ki şöyle göğüs kafesinin içinde Gümbür gümbür atan bir yürek Hele de açsa…
III.
Neyse, lafı uzatmayayım Demem o ki, aklıma düştün yine Aklıma düşmekle de kalsaydın iyi Dikilip durdun karşımda, inatla Üstelik gözlerin de davetkâr Ya da ben öyle anladım Vebalin boynuna…
Her neyse ne! İşin garip tarafı Vebal mebali unutup Açtım ağzımı yumdum gözümü! Ve sen, süt dökmüş kediye döndün Sevindim, coştum, öptüm patilerini Üşümüştüm de üstelik Aldım koynuma, sarıldım Tüylerin ne sıcak…
IV.
Tamam, kısa kes! Aşk dedik ya sevgilim! Abuk sabukluğu da sever deliliği de Ki aşk, körlüğün yanı sıra Biraz da deliliktir Aklı olan sever mi?..
Pardon sevgilim! Uzattıkça uzattım bu şiiri, biliyorum Ve abes kaçacağını da bir adresi sormanın Ama aklıma gelmişken sormak istiyorum Hani şu Auguste Rodin’in yaptığı heykelin kopyasını Yani Kemal Künmat”ın yapıp da kolunu eksik bıraktığı Sonra taburcu edilmekle ödüllendirilen o depresyon hastası Yüzbaşı Mehmet Pişdar’ın kolunu tamamlayıp da Bahçesine diktikleri hastanenin adının ne olduğunu... Sahi, neydi adı? ”Cehennem Kapısı”na ihtiyacım var da…
Anlayışlı ol biraz! Bir vebal gibi Asma gözlerini boynuma yine! Kan ter içinde kalmalarım Yetmezmiş gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Deliliktir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Deliliktir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir denizinde sörf yapmışsınız. Yüreğinize sağlık dilerim. Çeşitlemeler, betimlemeler harika... Ziyadesiyle kutluyorum. İlle de dilinizi. Zaten o şiirin tâ kendisi... Selam ve saygılar sunarım bu usta sözcüklerin terzisine...
Gördüm ki, aşk derken bile, biraz kızarıyor şairin yanakları şiirinde. Hakkı yokmuş gibi, savunma gereği duyuyor, nedeni niçini için.
Bir kuşak böyle mahcuben severken, bir kuşak sonrasının aşkı akıl işine çevirmesi ne kadar şaşılası. Aşk şimdi ince akıl oyunu oldu çıktı usta... Randevu defteri ile doğuyor yeni nesil. Oysa delilik kalmalıydı aşkın adı. Zaman değişti deyip, kıyıda kuru kalabilmeyi çok isterdim ya, diyebilsem de, kocaman bir yalan olur şimdi.
Neyse :)
Beğeniyle okudum. Tebrik ederim Şair. Sevgim ve saygım ile...
Bir vebal gibi asma gözlerini boynuma HARİKA BİR ANLATIM..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ DİZELERDİ.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA
kesinlikle on numara bir şiir... yüreğinize sağlık... tuhaf ama sizin şiirlerinzi seviyorum.. zira ben daha çok nesir hayranı olmamla birlikte beni etkiliyorsunuz.. selamlar...