Bebekliğim _______________ Hani sen hep gülümseyerek anlatırdın Gözlerinden fışkıran sevhi pınarlarında Yıkanırdım sanki tüm acılarımdan Hiç ayrılmak istemezmişim ya senden Teyzem kucağında tutarmış beni Sen lavabodayken bile...
Çocukkluğum _________________ Nasıl da titrerdin üzerime Kar demez kış demez Koştururdun ana okulu yollarında Her bayramda mutlaka Gelinlik giydirir süslerdin ya Nasıl da gururla izlerdin Sevgiyle coşan bir denizi andıran bakışlarla...
İlk Gençlik Yıllarım ____________________ Yedinci kat evimize gelirken bir akşamüstü Yol kenarında bir kutunun içinde büzülmüş Minnacık kedi yavrularından birini Alıp geldiğim o anı hiç unutmadım anne Korkuyordum kızarsın bu da ne diye Oysa yine sıcacıktı bakışların Yine gülümsemiştin şefkatle...
Yıllar sonra __________________ Ben uzaklardaydım ve Kedimin öldüğü haberini alıp Nasıl da ağlamıştım hıçkırarak Ve nasıl da suçlamıştım seni...
Dün gece iş çıkışı eve geldiğinde Üstün başın toz toprak içinde seni görünce İçimde bir şeyler koptu sanki yine...
Bilmiyorsun annem Geceleri uyanıp nefes alışlarını dinlediğimi Sana bir şeyler olur diye nasıl için için ezildiğimi Ya bana sarılışlarındaki annesevgini Kokumu içine çekerek meleğim dediğini Ve daha pek çok şeyi düşündüğümü Bilmiyorsun...
Sana bir şey olursa Sensiz Kimsesiz Bir sokak kedisi gibi ne yaparım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ANNEYE MEKTUPLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ANNEYE MEKTUPLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen yazarsın asimaralım yazarsın.Sende bu koca yürek olduktan sonra kalemin bazen uysal bir kedi bazende yırtıcı bir kaplan kesiliveririsin.Yaz asimaralım yaz,kalemin daim yüreğin engin olsun.
Ne kadar hoş olmuş. Bugün aklıma gelmişti bir kampanya başlatsak da şair arkadaşlar kendi hayat ve görüşlerini şiirsel olarak anlatsalar diye. Ama gerçekleştirmesi çok zor.
Anne.................................................................................................................................. şu kelime şu hitap yokmu. belki hatırlarsınız kısa süre önce annemi kaybettim. damdan düşenin halini damdan düşen anlar derlerdi. doğru derler. yaşanmadan anlaşılmıyor. kalemine sağlık duygularım kabardı bir an 105 gün önce kaybettiğim anı yeni yaşıyor gibi oldum. anneye değer yetmez. doğru dersin insan boşlukta kalıyor gerçekten . yüreğine sağlık.SAYGILARIMLA
Annelerimizin hakkı ödenmez Tüm Annelere, saygı ve sevgilerimi arz ederken, sizede Annenize bu şiiri yazdığınızdan ötürü kutlarım. Yüreğinize sağlık Çok güzel duygusal bir emek.