Gecenin karanlığında dalgalanıyor hislerim, Efkârımı soğuk sulara salıyor, Yok olmuş bir istikbalde, mazinin girdaplarında çırpınıyorum. Haykırıp, ölesiye gitmek istiyorum buralardan. Yıldızlar altında parıldayan gözlerinde, En karanlık gecenin, en soğuk en zor, en acıklı sahnelerine açıyorum perdelerimi. Perdede bir hayat sahnesi, Ben ölüyorum, sen ardımdan bana bakıyorsun, En hazin notaların, tellerinde savruluyor bulutlar, Harelerinde buğulanmış sevdalı bakışlar, Öylesi bir aşkın yasını tutmakta ki bugün, Yağmur damlaları sırf bu yüzden inmekte bu gece yeryüzüne. Fırtınalara damlayan buz taneleri gibi soğuk, Yüzüme dökülen, gözyaşları kadar yaslı, Mateme bürünmüş, kasvetin koynunda vicdan çıkmazındayım bu gece. Göğün göğsünden kopsun yıldızlar, Hepsi sinemde parçalansın bu gece, Yüreğim darmadağın, bir tufanda perişan, Aşk denen bir illetin biçare pençesinde, Ecel gibi solumakta, her daim ensesinde. Yorgunum bu yüzden,bitkinim perişanım, Dermanım çoktandır terk etti kollarımı, Yüreğimde ağırlaşmakta yükün, Altında eziliyor ölüyorum her an, Bana gözlerini bırak ve git hatıralarımdan, Anılar çıkmazında faili meçhuller, Bir ruhu tüketmektesin bil, Umudun ardından,kalbimi, Onun ardından ruhumu soldurmaktasın.
Bırak yakamı artık, Bırak ta semada seyredeyim atık gözlerini, Güneşin nurundan süzülsün bakışların, Bulutlarda uçuşsun dursun gülüşün ve ormanlardan duyayım artık kokunu, Anılarımdan çık git ne olur.
Güverteden sallanan son elvedaydı bakışın, Dalgalar bir sevdayı yutarken, İstiridye kabuklarında saklanıyordu sözcükler, Kimi “sen” diyordu,kimi “kal”. Kimi “sev” diyordu, kimi “aşk”. Hepsi sana haykırıyordu, Hepsi seni özlüyordu yüreğim gibi, Ama bu sevda bir meçhulun dibine yol almaktaydı sevgilim,
Kemiklerimden çıkar mı bu aşkın kokusu şimdi, Yüreğimden arınıp gider mi? Zihnimden dökülüp yağmurlarla, Bir oluktan boşalır mı mazinin karanlıklarına, Yoksa bir ömür bir sır gibi çırpınmaya mahkum mi benimle beraber yüreğimde.
Cevabını bilmiyorum, Ama ölüyorum. Bu aşikar. Tükenmekteyim. Tiryandafilam…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Çıkmazı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Çıkmazı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...
Bazen Sevgide Çok Ölümcüldür.
Sevgi Çıkmaz Sokaktır Ve Sonu Aydınlıktır
...
kaleminiz daim olsun hocam...sevgilerimle..