Okuduğunuz şiir 16.5.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Alper Tunga Karakoç
'Belki Ayaklarına Kapanacağım'
Gidişin ölmeden diri diri kefenlenip morg’a bırakılmak, gelişin ise cenaze namazı kılınacakken sil baştan başlamaktı...
Alper Tunga Karakoç
denizi soğuk ruhu sessiz bu orospu şehirde bir başıma sensizlik ağrısıyla kıvranırken beyaz avuç içlerine hasret, kurumuş tenimle çok bitkinim kırık saç tokanla sevişmekten
hayalinle ayazda dertleşen yorulan aklımı gece yarıları ararken sessizce kendimle kepaze ruhsuz küstah trafik lambalarını her seferde kırmızıda geçiyorum rezilce
sanki ateş dudakların geçtiğim kırmızı arkamdan bağırıyor dur artık piç diye azraille samimiyetim iyiden iyiye çoğaldı kulağıma ezan okuyup gidiyor gece iki’de
çarpık kalbim uyur gezer oldu geceleri ayak üstü uykusuzluğa kafa tutarken merak etme sıkıntı yok diyen dillerini elimde ki atlasla birlikte seni ararken bilemezsin kaç on altı mayıs ızdırapla geçti
dön n’olur rüzgar kokunu getiriyor sırtımdaki derin bıçak yaraları bile bıktı gayretle kusmaktan dayanamıyor ıhlamur kokusunu içime çektiğimde kanayan kalbim kimseye açılamıyor daha otuz olmadan saltanat dönemimde
bu sensiz geçeçek en zor on altı mayıs bugün çiçeklerimi gözyaşlarımla sulayacağım artık tok karnına sigara içmeyi bırakıyorum iyi değilim yastayım yalan konuşmayacağım
bu gün on altı mayıs bilmiyorum ne yapacağım belki bugün bir yahudi kızla ihaneti tartışacağım
başımı suyun altına sokup kendimi boğamazsam bileklerimi keserek kanımda anılarımı boğacağım
belki belki belki belki de
gururumu sıkıca bağlayıp tren raylarına arkama bile bakmadan kaçacağım içimde doğmamış kızımla koşarak sana belki’de ayaklarına kapanacağım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'Belki Ayaklarına Kapanacağım' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'Belki Ayaklarına Kapanacağım' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gururumu sıkıca bağlayıp tren raylarına arkama bile bakmadan kaçacağım içimde doğmamış kızımla koşarak sana belki’de ayaklarına kapanacağım..
Aşk böyle bir şey olmalı ... Aşk anlatılması en zor kelime... Ne güzeldi eser...ne güzeldi yorum... Tebriklerim gönülden şair... Sayfanızdan ayrılamadım... Esenlikler ...
aşkın kıymetini bildiğinizi aşkın kudretini bildiğinizi çok değerli kaleminizden dökülen incilerde hissetmiştim çok değerlisiniz yürekten sevgi ve saygılarımla her daim...
Sevgili Alper yine harikasın içtenliğini şiire jattığın emeği ruhunu kutluyorum yorumunda çok özenli olmuş günün seçkisini kutluyorum sevgilerimle ablacığım
canım ablacım sağol geç kaldım kusura bakma :( telefondan baktığımda görmüştüm yorumunuzu çok mutlu oldum beğendğinize çok sevindim her daim yürekten sevgi ve saygılarımla ayrıca berdel şiiriniz çok içten tekrar kutluyorum...
Aşk'ın elinde oyuncak olan kıldan ince boynumu arkaya devirmeme gerek kalmadı yorumunuz bir kurşun misali şah damarıma isabet etti..Genç adama isabet eden sevda kurşunun sesini bir genç kız rüyasında gördü adam yaralı kan içinde can çekişerek bir seher vakti kızın rüyasına misafir olmak için piyano sesli rüya zilini çaldı kız rüyasından uyanmadan gözlerinden bile kan akan adamı kapıda karşıladı şaşkındı ...
Kalemimin şarjı bitiyor ilk fırsatta görüşmek üzere! Yoldayım mürekkep aleti bulduğumda devamını göndermek isterim tabi sizde isterseniz!!!
tek kelimeyle, şiirdi... yüreğe değdi her dizesi...haketmiş seçkiyi,,yürekten kutluyorum genç kalem...yolun açık kalemin bitimsiz olsun...sevgilerimle.
Canım ablacım her daim yürekten sevgi ve saygılarımla...Varlığın benim için büyük bir şanstır öpüyorum ellerinden bu gidişle biz daha çok şiirler yazarız aşkımızı zabıta kovalar azrail kulağımızdan öper ;))
Mükemmel yüreğinin önünde sevgi ve saygıyla eğilerek öpüyorum ellerinden...
OĞLUM ALPER ŞİİRLERİNDE O ARGO KELİMELERİ KULLANMASAN DAHA İYİ OLURDU.NE BU ÖFKE. NE BU ŞİDDET.NİYE BU KADAR KIZGINSIN.İLHAM BU KADARMI KORKUNÇ GELDİ BU SEFER.AMA YİNEDE ÇOK GÜZEL LİRİK BİR ŞİİRDİ DUYGULARINI ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞSIN.KUTLARIM.PUANIM TAM SELAMLAR
güne düşen bu güzel eseri ve yazarını yürekten kutlar başarılar dilerim yüreğiniz dert görmesin çok güzel bir şiir kutladım selam ve saygımla .........
bende size bir itirafta bulunayım o vakit hayran olduğum değerli kalemler arasındaydınız takip ettiğim günden bu zamana sizi anladığıma yada anlamaya gayret ettiğime emin olabilirsiniz ayrıca yüreğimi hissettiğinizi hissedebiliyorum...
Seni bulacağım oğlum diyen bile oldu değerli şairim beni anladığınıza çok sevindim...Yürekten sevgi ve saygılarımla her daim sizi sayfamda görmek onur verici...
SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ!!!
Bu seferde ölmezsek zamanın karmaşasında Ab-ı hayat içireceğiz ellerimizle Tanrıya//
Belki güneş yeniden doğar dediğiniz gibi bizim için Umutlarımız yeniden yeşersin diye Nice şiirler yazdık Nice düşler ektik mayın tarlası gönlümüze
bu sensiz geçeçek en zor on altı mayıs bugün çiçeklerimi gözyaşlarımla sulayacağım artık tok karnına sigara içmeyi bırakıyorum iyi değilim yastayım yalan konuşmayacağım
bu gün on altı mayıs bilmiyorum ne yapacağım belki bugün bir yahudi kızla ihaneti tartışacağım
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM YÜCE EMEĞİNİZİ..
Örnek aldığım mükemmel yürekli şairim hayran olduğum Ahmet hocam varlığınız dostluğunuz için teşekkürü borç bilirim... Yürekten sevgi ve saygılarımla her daim.
Bende size sonuna kadar katılıyorum değerli şairem... Yürekten sevgi ve saygılarımla.
Ankara rüzgârları Esiyor yine deli deli Ah...! sen bilemezsin İçimde öyle güzelsin ki! Kızamıyorum hiç sana Yokluğun her gün beni vursa da;
Yüreğimde fırtınalar kopsa da, Yalvarırım bana kızma Yalvarmıyorum diye sana Dualar ederim gel diye ama N’olur beni anla Kapanamam ayaklarına Yalvaramam Allah’dan başkasına...
Canım ablacım hatta hocam en zor zamanımda bana destek olup dualarını esirmeyen canım ablacım sizi çok seviyorum... Yürekten sevgi ve saygılarımla her daim.
orjinal bi şiir olmamış arkadaşım. Ayrıca Argo kullanmamak gerekir, kullanınca da yerinde kullanmak gerekir. kullanılan imgeler tanıdık geldi, ne bileyim işte biraz sığ olmuş...
hoş ya bir nazire olduğunu anlamışsın, bravo!!! :P arkadaşım niye bu kadar tahammülsüzlük yapıyorsun niye uzatıyorsun. şiirin güzel olabilir ki günün şiiri seçilmiş. fakat orjinal değil benim ki basit bi eleştiri. senin gibi iyi kalem böyle eleştirileri hazmedebilmeli:) saygılar , daha da uzatma istersen:)
kel kör aşk ı yaşıyan anlar, yada şiirden anlayan anlar. özenti olacağıma kendim gibi olurum .. şiiriniz bi fen edebiyat öğrencisinin elinden çıkmış gibi.. neyse tebrik ediyorum yine de :)
imge derken yaşadıklarımı yazdım azrail sizinde kulağınıza gece iki'de ezan okuyup gidiyorsa tabiki tanıdık gelir baştan sona ağlayarak ölümle nefes arasında yazdım bu şiiri. Bu bir itiraf belki ama neyse sizin kel kör aşk beni neyledi şiirinizi görünce yorumunuzu daha çok dikkate aldım... Başarılar dilerim... Saygılarımla orjinal kalem.
Bu şiir anlam ve derinlik olarak, hatta fon ve yorumu oldukça güzel olmakla birlikte ARGO kelimeler şiirin kalitesini gölgelemiş. Bu tür içerisinde ARGO geçen şiirleri güne yükseltmek hiçte şık değil , zira insanı bu tür ARGOya yönlendirmekten öte değildir.
Şair bu şiiri müsbet kelimeler kullanarak yazmış olsaydı çok yerinde olurdu . Şaairden ricamız bu şiiri tekrar gözden geçirmesi ve ARGO ifadelerin yerlerine daha güzel kelimeler kullanılması dileğimle
Nuh Comba tarafından 5/17/2012 10:33:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yorumunuz çok içtendi her daim sevgi ve saygılarımla değerli kalem 18 yıldır şiirsiz günüm olmadı hiç argo kullanmadım desem yeridir fakat 16 mayıs benim hayatımda hep dönüm noktası oluyor ...Yorumunuzu çok beğendim yürekten sevgi ve saygılarımla.
Aşkın tam bir tarifi yapılamaz Şiir de böyledir Yapılmış ve yapılacak tariflerden her biri, denizden alınmış bir kova suya benzer. Hiç şüphesiz bu, deniz suyudur, fakat deniz değildir. Aşkı denize, tarifi de kovaya benzetirseniz elde edilen şey, aşkın bir halini izahtan ibaret kalır. Enginsiz kıyısız renksiz dalgasız derinliksiz bir izah.
Güzel bir şiir güzel bir seslendirme emek vcerilmiş samimi duygularla yazılmış akıcılıga dikkat edilmiş hiçbirşeyden kaçınılmamış yüreginize saglık.kaleminiz daim olsun başarılarınızın devamını dilerim.
Yüreğinden akıp gelen ve güne düşen, güzel ve aheste sesinle vurgulayarak okuman dikkate değer. Değişik bir uslup ve edayla birçok anlamlar içeren veciz bir şiir olmuş. Seni, en içten sevgilerimle kutlar, yüreğine ve kalemine sağlık dileklerimle...Herşeyler gönlünce olsun...
Sevgili Alper Günün seçkisi olan şiirini,yüreğinin içten sesini tebrik ediyorum güzel kardeşim başarının devamını o güzel ruhunun hep şiirlerde yaşaması dileğimle
bu sefer ki seslendirme gerçekten süper olmuş Alper.Çok içten sen gibi ne kadar samimi. Ama sigara içme ne aç ne de tok karnına olur mu? .Ihlamur çiçeklerinin kokusunu çek doyasıya içine.Ferahlar ruhun da bedeninde unutma. Her şey geçer acılar küllenir birgün.. Deler geçer bilirim, ama inan geçer. Unutma en büyük değer insanın kendisidir.Çok güzeldi kalemin. Yüreğine sesine nefesine sağlık.Sevgilerimle.
bir tanesin ve bu yalan dünyada tanıdığım melek gibi bir yapıya sahip olan sayılı insanlardan birisin ve yıllardır kahrımı çekensin yorumunla çok duygulandırdın... Yürekten sevgi ve saygılarımla her daim.
Seslendirme olunca ister istemez kulaklarım seste takılı kalıyor hele de böyle başarılı kulak tırmalamayan dingin bir okuyuşla okunmuşsa abartısız sözcüklerin üstüne abanılmamışsa ve diksiyon ve vurgu-tonlama ^_^
hülasa seslendirme on numara......
Şiir de oldukça hoş, imge denen belaya bulaşmadan, akıcı, açık ve duru.......
Çok beğendim genç adam, devamı dileğimle...
Kalimera. tarafından 5/17/2012 12:08:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
/çarpık kalbim uyur gezer oldu geceleri ayak üstü uykusuzluğa kafa tutarken merak etme sıkıntı yok diyen dillerini elimde ki atlasla birlikte seni ararken bilemezsin kaç on altı mayıs ızdırapla geçti /
sanki ben ben çok mu akıllıyım:D canım kardeşim seni çok seviyorum seve seve katlanırım elbette çok da güzel seslendiriyorsun ve şiirlerin zaten kalbin kadar güzel..
ablacım senin yardımlarınla ve senin teşviğinle yoksa bir gün şiir seslendireceğimi hiç düşünmemiştim... Yürekten sevgi ve saygılarımla her daim ayrıca benim gibi bir deliye katlandığın içinde o mükemmel yüreğinin önünde saygıyla eğiliyorum.
A n l a d ı m... Yarası olanın Yarısı hiç olmazmış
______YASEMİN CANAN...
Acının bereketi hüznün pervazlarına karışmış dizelerinizde belki de şairin dediği gibi ''Sevgili veya uçurum, aynı şey, bak sözlüğe.''Teşekkür ediyorum emeğe sese söze yürek sesinize sağlık saygı ve tebriklerimle...
Ben teşekkür ederim şairem sayfama renk kattınız yürekten sevgi ve saygılarımla...Şair haklı sevgili veya uçurum aynı şey :( Bende usta şairimiz Can Yücel'i saygıyla anıyorum.
Yormak istemiyorum artık kimseyi, yorgunum zira.. Kelimeleri yan yana getiresim yok kendimi anlatmak için. Yeni bir alfabe arıyorum konuşabilmek için.. Hiç söylenmemiş sözler duymaya ve yeniden cümleler kurmaya ihtiyacım var. Yetmiyor bildiklerim..
Çok çok güzeldi şiir, sanırım acıyla ve öfkeyle yazılan şiirlerin güzelliği bir başka oluyor...Bir abla veya bir dost tavsiyesi ister mi değerli şairimiz bilmem ama? ben yine de bir tavsiye de bulunacağım...hayatta bazı şeyler insanın önüne bir kez çıkıyor, şayet burada yazdığınız kadar çok sevdiyseniz O'nu, bence ayaklarına kapanmasanız bile ayağına kadar gitmelisiniz...her daim güzelliklerde ve sevgiyle kalın...tebrikler...
Yormak istemiyorum artık kimseyi, yorgunum zira.. Kelimeleri yan yana getiresim yok kendimi anlatmak için. Yeni bir alfabe arıyorum konuşabilmek için.. Hiç söylenmemiş sözler duymaya ve yeniden cümleler kurmaya ihtiyacım var. Yetmiyor bildiklerim..
Can YÜCEL
Usta şairi saygıyla anıyorum...
Yürekten sevgi ve saygılarımla değerli kalem... Varlığınızla sayfama renk kattığınız için teşekkür ederim.
İnsan şiirinizi okudukça ilham muhatabına ve clipde de Eyşan'a üzülüyor inanın, yitirilecek sevgi mi bunlar ? Bayanlar kaybettiklerine yansınlar, ne diyelim. Bu şiiri yazan yüreğe trafik lambalarında durmasını tekrar belletecek, namuslu kentlerle tanıştıracak nice sevdalar vardır diyorum, 16 Mayıs' ın tamamen kurgu ve mizansen olması dileğiyle, yok gerçek ise ; yarın da 17 Mayıs, canım evrenin yeni bir muhteşem günü daha başlayacak.
SELAM VE SAYGILARIMLA .
M.C.U. 1962 tarafından 5/16/2012 8:58:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
dön dön ne olur rüzgar kokunu getiriyor....seni senden dinlemelere doyamadım...içindeki ruh halimle şiirin hele hele deniz kenarı tam da benlikti ...yazan kalemin hisseden yüreğin yine isyanlarda...özlemler dizboyu...kutluyorum hemşerim seni..
sayfana gonca gonca güller bıraktım sevdan ile açsın diye..sevdalarla kal..saygılarımla
Teeşekkür ederim beğenmenize sevindim kendi beğendiğim şiirlerimi kaliteli insanların beğenmesi beni mutlu ediyor bu sitede yan yattı çamura battı şiirler daha çok beğenilir böyle şiirlere kaliteden anlamayanlar itibar etmezler ... Yürekten sevgi ve saygılarımla.
Yazmaya devam, sakın, öfkeyle kalkan zararla oturur. İçinden derin sev ve dile. bir gün dönüp gelirse senindir. Dönmez ise zaten senin olmamıştır hiç... Şair olursun şarkılarınla avunursun... GÜL / 3 adlı şiirimi okur musun? Selamlar saygılar...