sana yüzlerce binlerce şiirler yazmak isterdim kalem benim kalem değil yanında kalmak isterdim ben buralarda kalamam buralar bana göre değil sarmak isterdim seni rengarenk gökkuşağıyla renkler benim rengim değil gecenin karanlığında isyanımın rengi siyah
batarken yine bahar güneşi kızıla büründü gökyüzü sonraki buluşma heyecanıyla sevgililerin ayrılık saati etraf artık sessiz ve siyah gece karanlık, gökyüzü siyah nefretimin rengi belki bu sessiz ve boş karanlıkta ama umutlarım var mavice parlak bir ışık var gecemde karanlığı yırtan bir siyah isyanımın rengi bu siyah maviye çalan yüreğimde hasretim sen,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güneşim de... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güneşim de... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OĞLUM GÖRÜYORUM ÇOK SIKINTILISIN.AMA ALLAH'A DAYAN VE GÜVEN.HERŞEY İMAN TEVEKKÜL VE SABIRLA HALLOLUR.DOSTLARINI İYİ SEÇ.MENFAATE DÜŞKÜN OLANLARLA DOOSTLUK KURMA.ŞİİRİN DUYGU DOLUYDU.SERBEST VEZİNLİ LİRİK BİR ŞİİRDİ.KORKULARINI ÜMİTSİZLİKLERİNİ DOSTLUĞU ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.MISRALAR, ADETA BİR ŞELALE GİBİ AKIYOR.GERÇEK AŞK KARŞI TARAFTAN ÇOK BİLİNÇLİ BİR ŞEKİLDE ALGILANMAZSA,İNSANIN RUHU ATEŞEDE UÇAR UÇURUMLARADA.O ZAMAN NE YAPACAKSIN ARKADAŞIM,TAK SEPETİ KOLUNA ,HERKES KENDİ YOLUNA DİYECEKSİN.ÖYLE NAMERTLERLE UĞRAŞMAYA GEREK VARMI ? PUANIM TAM KUTLARIM SELAMLAR.
çok teşekkürler yorum ve öneriler için, elbette acılar da var hüzünler de hayatın içerisinde ama hayata tutunmak ve güzel olanı umut etmek insanı yaşatmaya yetiyor, yeni sevdalara yelken açmak için yürekli ve cesaretli olmak gerekiyor, bütün bunların farkında olarak yaşamaya devam ediyorum ve edeceğim, yazacağım ne hissediyorsam, sanırım güzel olan da bu...