senin yalan dediğin benim gerçeğim sevgim sevgi gerçek diye haykıran sesim tıkalı su yollarını açan çiçeğiyle, böceğiyle,ağacıyla kuşuyla eksiksiz orman düşlerin özgür yaşama bırakıldığı soluk alınan o yangın yeri
su bilincindedir su olmanın, akacağı yeri bilir toprak durur yerinde, kaymaz insan tanır ekeceği toprağı,tohum eken insanı beyin kadar candır el,öpülür emek bir baş sarımsağa aşık olunur bölüşülür bir baş soğan
titrer erir sesim, o, suda yaşamdır artıklarımızı taşıyan ’karınca’lı toprak gölgesini bize veren ceviz ağaçları, salıncak bize türküler yaktıran kara kavaklar yaşam; mısır közlediğimiz derme çatma ocak biz büyüdükçe kentleşen yol
ve benim gerçeğim, sarılıp ağladığım elma ağacı şimdi çocukların tiner kokladığı yer hangi gerçek yalanladı gerçeğimi o düpedüz aydınlık yolu şiir çizdi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su olmanın hüznü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Su olmanın hüznü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sular akacağı yeri bilir çok doğru . Çünkü yerçekimi kanunlarına göre hareket eder. Önüne bent baraj dahi gerseler bir gün süpürür onları. Fıtrattandır. Tebrik ederim. Selanmlarımla.
titrer erir sesim, o, suda yaşamdır artıklarımızı taşıyan ’karınca’lı toprak gölgesini bize veren ceviz ağaçları, salıncak bize türküler yaktıran kara kavaklar yaşam; mısır közlediğimiz derme çatma ocak biz büyüdükçe kentleşen yol ... bu bölümüm ahengi estetiği ve sesi çok daha etkileyici. Tebrikler. Saygılar...
ÜSTADE; DİZELERİNİZ GÜZEL, GÜZEL OLDUĞU KADAR DA ANLAMLIYDI. NEFİS BİR İÇ DÖKME VE TASVİR YAPMIŞSINIZ DİZELERİNİZDE... GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
zaman geçtikçe herşey değişiyor tenoloji büyükdükçe insanlarda büyüyor şehirlerle beraber bir türlü büyümeyen ve her geçen gün kayıp verdiğimiz doğamız ve sevgilerimiz oluyor onlar hiç büyümüyor her geçen gün her yeni gelen nesil onları ufalıyor oynuyor ve bitiriyor.
titrer erir sesim, o, suda yaşamdır artıklarımızı taşıyan ’karınca’lı toprak gölgesini bize veren ceviz ağaçları, salıncak bize türküler yaktıran kara kavaklar yaşam; mısır közlediğimiz derme çatma ocak biz büyüdükçe kentleşen yol
ve benim gerçeğim, sarılıp ağladığım elma ağacı şimdi çocukların tiner kokladığı yer hangi gerçek yalanladı gerçeğimi o düpedüz aydınlık yolu şiir çizdi
su akacağı yolu bilir
Çok güzel olmuş kutluyorum keyifle okudum selamlar..........
... ve benim gerçeğim, sarılıp ağladığım elma ağacı şimdi çocukların tiner kokladığı yer hangi gerçek yalanladı gerçeğimi o düpedüz aydınlık yolu şiir çizdi
su akacağı yolu bilir ... Hanımefendi " su akacağı yolu bilir " çok güzel bir söylem. İnsan da doğruyu eğriyi mutlaka bilir. Kişiye kişisel çıkarından yaklaştığımızda , çıkarının doğrusunu eğrisini çok iyi biliyor. (İstisnası olabilir hatta inadına aykırı davrananı da olabilir ) Toplumsal açıdan yaklaştığımızda aklını kullanmaya gerek duymadan uydum hazır olan imama diyip beyni kilitliyor. Tebrik eder saygılar sunarım.
Hayata,yaşama ve doğaya güvenmeli, herşeyi zaman akışına bırakmalı.Hayat süprizlerle doludur.Suyun önü ne kadar kapatılırsa kapansın o akacağı yolu bulur. Anlam dolu çok güzel dizelerdi. kutlarım sevgiler.
su bilincindedir su olmanın, akacağı yeri bilir toprak durur yerinde, kaymaz insan tanır ekeceği toprağı,tohum eken insanı beyin kadar candır el,öpülür emek bir baş sarımsağa aşık olunur bölüşülür bir baş soğan
titrer erir sesim, o, suda yaşamdır artıklarımızı taşıyan ’karınca’lı toprak gölgesini bize veren ceviz ağaçları, salıncak bize türküler yaktıran kara kavaklar yaşam; mısır közlediğimiz derme çatma ocak biz büyüdükçe kentleşen yol
göya büyüyor ve yaşam alanlarını yokediyoruz. büyümeden çok yoketme bana göre.... tebrikler duyarlı kalem
MUHTEŞEMDİ HANIMEFENDİ, BU GİDİŞLE YAKINDA AMAZON ORMANLARININ ADI DA AMAZON CITY OLACAK, TÜRKİYENİN KIRSAL GÖÇ POLİTİKASI DA MAAŞALLAH SÜPER UYGULANDIĞI İÇİN YEMYEŞİL BİR MEMLEKETTE YAŞIYORUZ, KARŞI KOMŞUMUZU GÖREMİYORUM AĞAÇLARDAN : )) LÜTFEN UKALALIK GİBİ ADDETMEYİNİZ BİR BELİRLEMEDE BULUNMAK İSTİYORUM ; REJİM BAŞARILI OLMUŞTUR YA DA OLMAMIŞTIR BU ÇOK AYRI BİR TARTIŞMA KONUSU VE YERİ BURASI DEĞİL ELBET AMA YAZMAK İSTİYORUM Kİ MOSKOVA'YA VE ST. PETERSBOURGH'A UÇAKLA İNERKEN - TAM BİLEMİYORUM AMA - BELKİ DE ÜÇ YÜZ BEŞ YÜZ METRE KALANA KADAR ALANA ŞEHRİ GÖREMİYORSUNUZ YEŞİLLİKTEN.
ŞİİRİNİZDE SEVGİYE DE AÇILIM VAR DOĞAYA DA. SU AKAR YOLUNU BULUR ELBET AMA HA BİRE BİRİLERİ SU YOLLARINA TAŞLAR KOYARSA YÖNÜ SAPIYOR İŞTE..
SEVGİLİ ARKADAŞIM.ŞİİR GÜZEL BİR LİRİK ŞİİRDİ BENZETMELERİN ÇOK BENCE İNSANI SUYA BENZETMİŞSİN ÇOCUKLUĞUNUN ÖZLEMİ İÇİNDE YAŞIYORSUN.İŞ OLACAĞINA VARIR,GERÇEKLER DEĞİŞMEZ DİYORSUN.ÇOK HAKLISIN.ŞİİRİN DUYGU DOLUYDU .ŞİİRİNDEKİ SU GİBİ YOLUNU BULMUŞ AKMIŞ GİDİYOR.KUTLARIM.PUANIM TAM SELAMLAR..... (“UMUT YAZIYORUM BIR KIR CICEGININ TAC YAPRAGINA. NICE SOGUKLARA DAYANIYORDA BIR SOZUNLE KIRILIVERIR DIYE KORKUYORUM…)