(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEDİM İNANMADILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEDİM İNANMADILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geç olsun temiz olsun derler .... Kutluyorum ... Sanırım daha önce okudum fakat neden yorum yazmamışım bilemedim .. Önemli olan güzel bir şiirin doğmuş olması ... Selam ve sevgiler ... Allah yüreğine çift motor taksın inşallah ... Gözüne acı yaş değmesin ..
Bir Fuzuli vardı "selâm verdim rüşvet değildir deyu almadılar" diyordu, şimdi de Mustafa Sade Kardeşim çıkmış bize güzel bir ihtar çekiyor.. Söyledim de inanmadılar, gelin siz beni anlayn diyor.. Tebrikler ... Selâmlar.
Başından sonuna kadar ilgiyle okunacak yüksek değerde ve içeriği itibarı ile enfes, mana içinde manalar yüklenmiş bir şiir okudum Mustafa Hocam; Allah bu duyarlı ve usta kaleminize zeval vermesin.... Kalbi selam ve saygılarımla...
Verdiği sözleri suya yazdırır Hak-hukuk aramak fena kızdırır Üstten doldurdukça, alttan sızdırır Küpü bozuk dedim, inanmadılar.
Seçki kurulunun çok yerinde bir kararıydı. Bu vesileyle ona çıkan bu güzel hece şiirini, bir çoğumuzun okuma imkanımız oldu. Kaleminizi kutluyor, takdir ve tebriklerimi gönderiyorum Mustafa bey. Başarınız daim olsun efendim.
söylenmemişlikleri söylemişsiniz bir anda,, gizlenmişleri çıkarmışsınız ayyuka,, yeri gelmiş dert yanmış,, yeri gelmiş sitem etmişsiniz,, ama çok güzel yazmışsınız,,
Defter'de pek şiir takip etmiyorum, ama gerçekten güzel bir taşlama olmuş. Özel bir muhatabı varsa, vay haline! Maalesef var, öyleleri, ama yapacak çok şey de yok. Biraz ferasetli olup, fark ederek uzak durmak dışında.
sade bir kalemle yazılmış güzel bir taşlama niteligindeki şiirinizi begeniyle okudum.günümüzde dogruları kime söyleseniz inanmıyor zaten arkasında başka şeyler aryor düzeni bozanlar düzen bozuk deyince begenmiyorsan yaşama diyorlar.
Ne çok yerinde/ anlamı pek de derinde olan bir yergi( hiciv-taşlama) şiir.
Bu tiplerin her geçen günde artarak çoğalması, daha çok şaire nice taşlar attırtacaktır kim bilir.. Beğeniyle okudum ve , Değerli Şair Mustafa Bey siz içten kutluyorum..
İnan Sevgili Kardeşim Şu an sitenin en mutlu insanlarından biriyim Kalemini ilk okuduğum da bu ışığı görmüştüm Yanılmamak, yanıltmamak işin en güzel yanı Çok teşekkürler Usta
Dedim inanmadılar Kısaca doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar der gibiydi Sözü, ahengi, dili, konu bütünlüğü, tekniği ile Harika bir şiirdi Ayakta alkışlandın Usta Çokça tebriklerim Yürekten sevgilerim Ve kalemine saygılarımla...
Hasan Yaylacı tarafından 5/14/2012 9:34:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Taşlamanın içine bir hayli fazla serpiştirilmiş didaktik unsurların olduğu;akıcı,dupduru bir lisanla yazılmış etkileyici bir şiir..
Halk ozanlarının sesini ses kılıp kaleminize;hayattan aldığınız birikimlerinizi, ifade gücünüzle ve yüreğinizin güzellikleriyle birleştirip dopdolu bir şiir daha kaleme almışsınız.. Mustafa bey'in şiirlerine yansıyan samimiyeti her zaman bende fazlasıyla makes bulmuştur ..sizi okumak güzel ..selam ve saygılarımla...
Bu dizeleri okuyunca insan, ya kendine saygı duyar, yada duymasını öğrenir. İkinin biri yoksa yaşadım diyebilir mi? Çok hoşdu, yazmak iz bırakacaksa çok güzel. Tebrikler.
Çok yoğundum, çok şiir kaçırdım bugün, bu da onlardan biriydi. İyi ki burada, okuma şansım oldu, çok güzeldi gardaşım. Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve sevgimle.
YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM AMA GARDAŞIM BUNU ALACAK KAFA OLSAYDI ZATEN BÖYLE OLMAZLARDI.SAYFANDA BAŞDAN AŞAĞI ŞİİR OLUYOR İNSAN.KALEMİN VE YÜREĞİN DAİM OLSUN
muhteşem bir manzum eser. nefis anlatım,yerinde vurgular,ahenkli kelimeler ve akıcılık. konusu zaten apayrı güzellikte.insanlıktan çıkan iki ayaklıların halleri. tebrikler şairim.
Kutluyorum ...
Sanırım daha önce okudum fakat neden yorum yazmamışım bilemedim ..
Önemli olan güzel bir şiirin doğmuş olması ...
Selam ve sevgiler ...
Allah yüreğine çift motor taksın inşallah ...
Gözüne acı yaş değmesin ..