Aşkına mahkûm olup zindanına girdiğim Yüreğinin içinde voltamı atıyorum; Kirpiklerin parmaklık, bakışların kördüğüm Gözlerine daldıkça sevdana batıyorum.
Kalbimin yarasına sürüverdiğin em’de Ne vardı bilmiyorum, tat almam başka demde Özgürüm, gönlündeki tek kişilik hücremde Dışarı çıktığımda kendime çatıyorum.
Kulağında çınlayan o tükenmez âh bende Geceme doğan güneş yitirdiğim mâh sende Ruhuma gem vurduğun, ruhundaki mahzende Neşemi yudumlayıp hüznüme katıyorum.
Yüreğinden tahliyem sebeptir ecelime İdamıma imzadır sitemli bir kelime Kelepçeler vursada ayağıma, elime Saçının bir teline cihanı satıyorum.
Hiç çıkmamak üzere döşeğimi serdiğim Ömrümü tutsak edip, gençliğimi verdiğim Bahçesinde lâleler, güller yetiştirdiğim Sevda cezaevinde müebbet yatıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHKÛM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHKÛM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mustafa Sade şiirlerini kendime çok yakın buluyorum..dupduru ve çok samimi..hiç sıkılmadan baştan sona, hem de içine doğru girerek okuyorum ve bu kalemi seviyorum.. selam ve saygılarımla Mustafa Bey...
Teşekkür ederim iki dostada Ziya kardaşım da, Mustafa kardaşımda kusura bakmayın Bu aralar dünya tempom biraz yüksek :) fazla giremiyorum sayfaya, Hakkınızı helal edin;
Mustafa gardaşim yarım saat uğraştım ama gönderdiğim yorum sayfanda çıkmıyor ben de Mehmet Ziya dostunun yorumundan doğru kutlamak istedim izin almadım ama o izin verir bana:)
Çok güzeldi şiir. Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve sevgimle.