(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
----Sustum Bu Gece..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
----Sustum Bu Gece..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yorum yazmak isterdim amma eser bizleri de susturdu..sözlerim bu güzel şiire gölge yapmasın..sayfa bütünüyle harika olmuş..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
Bu güne kadar sayfanıza gelmediğim için özür dilerim gerçi kayıp benim oldu! İtiraf ediyorum YAS-KAN'ın siz olduğunuzu bilmiyordum! Taqkipçiniz olmaya çalışacağım. Saygılar.
Doğru sözler söylemşsiniz sevgili şairim.İkbal döneminde dostlar her zaman vardır.Sakın tökezlemeyin bir anda yalnızlığın ortasında kalırsınız.Şiiriniz hem teknik hem de muhteva yönünden kusursuz.Şiir,şiir gibi;doğru söze ne denir yani içerik olarakta gayet güzel.Bize de değerli şairimi kutlamak düşer.Sevgilerimle
zorel tarafından 5/15/2012 8:23:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
siz sustum deyip yüreklere akmışsınız ...ama ben sustum ..belkide ilk defa ne yazacağımı gerçekten bilmiyorum hiç bana göre değil:) nasıl bu şiiri kaçırdım hele sizin o güzel yorumunuzla dinlemek harikaydı bende istiyorumm böyle bir çalışma ((( süperdi..
gönül sayfanıza dört yapraklı bir gonca bırakıyorum.. şans ugur mutluluk getirsin dileklerimle
Yalanlara doydum hesap veremem, Sözlere küskünüm sustum bu gece. Soru sorma n’olur cevap veremem, Sözlere küskünüm sustum bu gece.
Bazen bakışların denizden derin Bir bakarsın eser rüzgârdan serin Olsa bile senin en güzel yerin Gözlere küskünüm sustum bu gece.
Tanınmaz bin çeşit maskeler takar Bazen de saf temiz gönlüne akar Gördüğüm yüzlerin hepsi riyakâr Yüzlere küskünüm sustum bu gece
Bin bir derdi yükü taşırdı beden Şaşırıp kalırdı ardında giden Mecali tükendi bilmem ki neden Dizlere küskünüm sustum bu gece
Hep benimleydiniz iyi günümde Hiç ayrılmazdınız ardım önümde Hani nerdesiniz hangi yönümde Sizlere küskünüm sustum bu gece.
SAYIN ARKADAŞIM NİYE BU KADAR HAYATA KÜSKÜNSÜNÜZ? GÖRÜYORUM ÇOK SIKINTILISIN.AMA ALLAH'A DAYAN VE GÜVEN.HERŞEY İMAN TEVEKKÜL VE SABIRLA HALLOLUR.DOSTLARINI İYİ SEÇ.MENFAATE DÜŞKÜN OLANLARLA DOSTLUK KURMA.ŞİİRİN DUYGU DOLUYDU.HECE VEZİNLİ LİRİK BİR ŞİİRDİ.KORKULARINI ÜMİTSİZLİKLERİNİ DOSTLUĞU ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.ŞAİR DER Kİ : ( Nietzche : Güller , laleler , bütün çiçekler solar . Çelik ve demir kırılır ama sağlam dostluk ne solar ne de kırılır. ) MISRALAR, ADETA BİR ŞELALE GİBİ AKIYOR.PUANIM TAM KUTLARIM SELAMLAR.
Yalanlara doydum hesap veremem, Sözlere küskünüm sustum bu gece. Soru sorma n’olur cevap veremem, Sözlere küskünüm sustum bu gece.
Bazen bakışların denizden derin Bir bakarsın eser rüzgârdan serin Olsa bile senin en güzel yerin Gözlere küskünüm sustum bu gece.
Tanınmaz bin çeşit maskeler takar Bazen de saf temiz gönlüne akar Gördüğüm yüzlerin hepsi riyakâr Yüzlere küskünüm sustum bu gece
Bin bir derdi yükü taşırdı beden Şaşırıp kalırdı ardında giden Mecali tükendi bilmem ki neden Dizlere küskünüm sustum bu gece
Hep benimleydiniz iyi günümde Hiç ayrılmazdınız ardım önümde Hani nerdesiniz hangi yönümde Sizlere küskünüm sustum bu gece.
Söz Ve Müzik:Hüseyin zarar
Okudum olmadı dinledim kesmedi bir daha bir daha dinledim harikaydı yazan yüreğine okuyan sesine can olan nefesine bereket. Tebrik ediyorum saygı ve selamlarımla..
Değerli Kardeşim, Duygu yüklü şiirinizi beğeniyle okudum. Bunu müzikli olarak nasıl dinleyebilirim? Yardımcı olursanız sevinirim. Sevgi ve sayfgılarımla...
Tanınmaz bin çeşit maskeler takar Bazen de saf temiz gönlüne akar Gördüğüm yüzlerin hepsi riyakâr Yüzlere küskünüm sustum bu gece ... bu şiiriniz benden nasıl kaçmış anlayamadım...güzeldi duyguluydu mısralarınız, yorumunuzda harıkaydı...selam ve saygılar üstadım...
Üstadım sen susma saliver duyguları özgür mecrasında aksın,kelemine duygularına sağlık sitem dolu manidar güzel ve akıcı eserini severek okudum yürekten kutlarım selam ve dua ile.
Hep benimleydiniz iyi günümde Hiç ayrılmazdınız ardım önümde Hani nerdesiniz hangi yönümde Sizlere küskünüm sustum bu gece.tebrikler değerli üstadım çok güzel şiir çok güzel yorumlanmış yüreğinize sağlık selametle... uzaklara alıp götürdü o güzel yorumnuz beni ayrıca..
Şimdi kurudu, goncalar ancak mazide, Bir varmış, bir yokmuş gönüldeki bakiye. Nafile çırpmışım kanatlarımı, yazık! Duvarlar kalbime ok saplıyor bu gece…11.05.2012-Ahmet BOZTAŞ
Sözüyle, sesiyle harika bir seslenişti eseriniz. Sizi bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…
yaban böceği tarafından 5/11/2012 9:58:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
dost şairim nefis bir manzum eser sayfaya akmış. hele seslendirme ve içli ses yokmu aldı götürdü biryerlere. muhteşem bir çalışma.müzikte ufak tefek sorunlar var halledebilirsen ne eserler çıkacak . başarıların devamı dileklerimle. hep susmadıkmı dost, hep susan olmadıkmı.....
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MEHMET HOCAM MÜZİK AMATÖRCE OLDU OKUYACAK BİRİNİ BULAMADIM VAKİT YOKTU MAALESEF KENDİM OKUMAK ZORUNDA KALDIM ÇÜNKÜ ESERLERİMİ PAZARLADIĞIM SANATCILAR DEMO İSTİYORDU ACELE OLDU BÖYEL OLDU FAKAT MÜZİKTEKİ BARİZ HATALARI BİRAZ DÜZELTİP YENİDEN KAYIT ETTİM GÜZEL YORUMUNUZ İÇİ,N TEŞEKKÜR EDERİM
Bazen gördüğümüz yüzler riyakâr bazen konuşan diller yalan söyler. Gözler yüreğin aynası oysa ama bazen öyle ustaca maske takarlar ki dürüst yürekler göremez iki yüzlünün aslını.Çok güzeldi kalemin yazdıkları.Şarkı tadında sözler gerçeğin aynası. Kadim dostlar var olsun hayatımızda diliyorum Yüreğinize sağlık Selam ve saygılar
Hüseyin Bey; Kıymetli Kardeşim, kaleminizden yine harika ve hüzünlü bir nefis şiir okumak nasip oldu; Rabbim kaleminize zeval vermesin... Kalbi selam ve saygılarımı yolladım...