(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SÖNMEZ İSLAM GÜNEŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SÖNMEZ İSLAM GÜNEŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel çok anlamlı bir konuyu ustaca ve çok güzel bir şiirle ifadelendirmiş şair.
Karunun servetinden zerre eser kalmadı, Düşün ki toprak dahi, Firavun’u almadı...
bizden geriye ne kalacak ki? Zaman zaman edebiyat defterine üye dostlarında bu dünyadan çekip gittiğine üyeliğim süresince şahit oldum ,gözlemledim.Biz de günü saati geldiğinde gideceğiz elbet, her nefsin tadacağı ecel şerbeti bizi bekler...(terk-i dünya edenlere Allah tan rahmetler diliyorum) gidenlerin sayfalarına baktığımda öyle bir hüzün kaplıyorki ruhumu ve diyorum ki bu sayfaya heyecanla şiirler asan, gelen yorumları okuyup mutlu olan veya kızan,sayfa benim sayfam diyen nerede şimdi? neden sayfa bir tarihten sonra susmuş öyle mahzun ve sahipsiz...
Peygamberimizin "Ben güzel ahlakı tamamlamak üzre gönderildim " sözü ne güzel bir sözdür...
Tebrikler güzel dost.
Selam, sevgi ve saygılarımla.
rıfati tarafından 5/8/2012 9:11:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Maksat su gökkubbede HOS bir sadâ BIRAKMAK. Günümüzde bu arzumuzu gerceklestirebilmenin en kolay yolu, silinmeme ihtimali olan bu veya benzeri sayfalar. Yazdiklarimiz.
Ne güzel ifade etmissiniz.
Üyeligi devam edip de aramizdan ayrilanlar geride hüzün ve ibret birakiyor. Insan istese de FANiLiK kendisini an be an hissettiriyor.
ALLAH, size sevdikleriniz ve sevenlerinizle saglik, huzur ve mutluluk icinde uzun ömür versin.
İçinizdeki Hakk sevgisiyle doldurmuşsunuz şiirin içini. Şiir, yapısıyla da sağlam. Yer yer kökten kafiyelerin dışına çıkmanız şiiri tekdüzelikten çıkarmış.
Lev enzelnâ hâżâ-lkur-âne ‘alâ cebelin leraeytehu ḣâşi’an mutesaddi’an min ḣaşyeti(A)llâh(i)(c) ve tilke-l-emśâlu nadribuhâ linnâsi le’allehum yetefekkerûn(e) (haşır suresi 59 ayet)
Abdülbaki Gölpınarlı Meali Bu Kur'an'ı, bir dağın üstüne indirseydik elbette görürdün ki dağ, Allah korkusundan eğilip çatlamış, paramparça olmuş ve işte insanlara bu örnekleri, düşünsünler diye getirmedeyiz.
Ali Bulaç Meali Şayet biz bu Kur'an'ı bir dağın üzerine indirmiş olsaydık, andolsun onu Allah korkusundan saygı ile baş eğmiş, parça parça olmuş görürdün. İşte Biz, belki düşünürler diye, insanlara böyle örnekler veririz. (Haşır suresi 59 aye.t)
İnsan oğlu anlamağı kıt olduğundan, vede işine nasıl gelirse öyle algılarığından, vurdum duymazlığından, işine geldiği gibi yaşamayı seçer. Kuran adabına göre yaşamaz ne yazık değilmi? Allah af eyleye biz haddi aşan insanları . İnsan oğlunun işi pek zordur nedenmi ? Çünkü nefs belası , vede her an şeytan denen baş belası oldukça Allah yar ve yardımcımız ola vede olsun. Aminnnnnnnnnnnnn..........Selam ve Saygılar.
El-ha sönmesin islam güneşi sönmesin yoksa bedenlerimiz hep ceset olur islamdır bu necip milleti ayakta tutan ve ruh olan o mübarek Hakk olan güneş hiç batmasın.Muhterem hocam emeğinizie ihlaslı kaleminize sağlık duyguların daim olsun yürekten kutladım selam ve dua ile.
Düşün ki toprak dahi, Firavun’u almadı...
MAL VE MÜLKÜN İNSANDA OLUŞTURDUĞU HIRS...VE TOPRAĞA KAPANIŞ...
FİRAVUN DALGALARIN GELDİĞİNİ GÖRÜNCE TOPRAĞI ÖPTÜ..(RABBİM SENSİN DEDİ NAFİLEYDİ SON TÖVBESİ)..VE BİR BALÇIK TAN FANUS İÇİNDE YERYÜZÜNE ATILACAĞI GÜNÜ BEKLEDİ TAM 3000 YIL..ÇÜRÜMEDEN.. BRİTİSH MÜZESİNDE GÖRENLER MÜSLÜMAN OLDULAR..ÇOK ŞÜKÜR..AMA BİZİM İNANANLARDAN TÜRÜYEN YENİ NESLİN BİR KISMİ DARWİN AMCASININ BALONLARININ PEŞİNDE..İŞTE AKIL :(( ..İŞTE GÖZ :))
ÇOK GÜZELDİ