(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir masalı andırsın mısralar Bir varmışla başlasın Bir yokmuş demesin ....
Ahh kıymetli hocam ne güzel süzülüp gelmiş gönlünüz dilinize. Bazen yaşantıların da masaldan pek farkı kalmıyor. Acaba gecenin en karanlık olduğu an sabahın en yaklaştığı zaman mı? Yoksa bu bir avuntu mu diyorum. Sevda türkünüz bitmesin.Siz onu en güzel şekilde söylemişsiniz. Yürekten kutlarım...
sİZİN KALEMİNİZ hep güzellikleri sevgileri ve manalı dostlukları yazıyor şair imrenilecek kadar sevgidolusunuz yaşama insana ve şiire tebrik ediyorum sevgiler sunuyorum
Ne güzel temenniler...Ama ne yazık ki, hep temenni olarak kalıyor.Dost arayıp bulamamak, inanıp aldatılmak, sevip terkedilmek, benlik duyguları, kin, haset, nefret........
Tablo vahim biliyorum.Ama acı gerçekler.
Dilerim sizin temennileriniz bütün insanlık için gerçek olur. Sevgilerimle...E.A.
arzu edilen budur sevdalarda yani sizin anlattıklarınız ama çoğu zaman gerçekleşmiyor acıları barındırıyor hep sevgiler...çok ama çok güzeldi şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
Haykırmak isterdim ezgilerimde, Serzenişler,umutsuzluklar olmasın. Sevdalanmış yürekler hiç yanmasın. Hep bir tomurcuk olsun, Çiçek açsın sevdam, Dört mevsim hiç solmasın. Bir sevda türküsü bu candostum, Bir sevda türküsü. Ayrılıklardan,dertlerden uzak Sevenlerin öyküsü...
Sevgili Çınar Çöle çok güzel bir şiir gerçekten yürekten kutlarım
Bir varmışla başlasın
Bir yokmuş demesin ....
Ahh kıymetli hocam ne güzel süzülüp gelmiş gönlünüz dilinize. Bazen yaşantıların da masaldan pek farkı kalmıyor. Acaba gecenin en karanlık olduğu an sabahın en yaklaştığı zaman mı? Yoksa bu bir avuntu mu diyorum.
Sevda türkünüz bitmesin.Siz onu en güzel şekilde söylemişsiniz. Yürekten kutlarım...