(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasret Zehirli Yılan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasret Zehirli Yılan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece şiiri yazmak bir tür EDEBİ MÜHENDİSLİKtir. Birbirini izleyen başarılı ve güzel şiirleriniz bu konuda eski ustaların gelecekteki devamı olmanız noktasında umut vermekte. Her mühendis proje çizer ama sadece sağlam olan projeler ve bu projelerin uygulanmasıyla ortaya çıkan eserler geleceğe miras olarak kalabilir. Çok şiir yazmakla şair olunmaz. Kurallara uygun, okurları mıknatıs gibi çeken, okunmasında gizli bir musiki bulunan şiirler az sayıda da olsa sahibinin şairliğinin ispat belgesidir. Türk Edebiyatında iki farklı şair var. Birisi Yahya Kemal Beyatlı. Sağlığında hiç kitap yapmadı ama bir çok şiirini tanımakta, bazılarını ezbere bilmekte, bazılarını da TSM si olarak dinlemekteyiz. Diğer şairin altmış yedi şiir kitabı olmasına rağmen ezbere bilinen bir tek şiiri yoktur. Gelecek vaadediyorsunuz. Devam ediniz Yıldız Hanım. Tebrik ediyorum, Selam, sevgi ve saygılar...
Çeken bilir hasretin derdini bıçak gibi sineye saplanır kalır. Koşullar gereği katlanıyoruz. Allah kimseye hasret acısı vermesin.Anlamlı ve duygusal çok güzel dizelerdi.Kutlarım sevgilerimle.
İfadedeki anlatım çok harika olmuş şiirin bütününe baktığın zaman zaten güzelliğini sergilemekle kalmıyor hececilere güzel bir örnekte teşkil ediyor sizi kutlarım
Anlatim , duyarlilik , butunluk cok guzel , hos ve guzel bir emek YIldiz'im . Hasretler bitmez dunya var oldukca .. Kutladim yuregini , gonlunu , kalemini. Sevgimdesin..
Bağlanır umutlar gönül erine,
Gözlerin kör bakar başka birine.
Cennette yaşarken kırk kat derine,
Cehenneme tıkar hasret acısı.
Bu güzel şiiri ve şairini kutluyorum. Selam ve saygılar sunuyorum.