Toprak bağrını açmaz destur almadan Hakk´tan Belli ki emir gelmiş; sır kapısı açılmış. Bir güzeller güzeli doğruluyor yataktan Allı morlu çiçekler her tarafa saçılmış.
Bir yanda papatyalar; sarısı, beyazıyla Gül yine baş köşede endamıyla, nazıyla Doyumsuz bir güzellik; anlatılmaz yazıyla Sırdan öte sırlar var; hassas eşik geçilmiş.
Sıyrılıp kozasından meltemin busesiyle Uçuyor kelebekler eşsiz elbisesiyle Hâlık’ın ikramından en büyük hissesiyle "Eşref-i mahluk" diye, ademoğlu seçilmiş.
Baş eğmiş tüm laleler bir derviş edasıyla Ölüler diriliyor gelen "OL!" nidâsıyla Kalp gözü açık kullar başbaşa Hüdâ’sıyla Her canlıya âlemde farklı görev biçilmiş.
Basiret bağlanınca dil karaya ak diyor Mucizeye "tesadüf", mahşer için" yok" diyor Sır perdesi inince diller "Enel Hakk" diyor Ölümsüzlük iksiri "Yâ Hayy" derken içilmiş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SIR KAPISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SIR KAPISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dua var kalbe akar, dua var kalbi yakar Dua var derde derman, dua var duvar yıkar. Yâr vardır ömre bedel, yâr vardır gönül yapar Dost vardır kardeş gibi, dost vardır kalbe bakar...
yorumumu aceleyle yazarken vallahi de aklıma geldi billahi de aklıma geldi ama dosyalar önümdeydi bakmam gereken evraklar olunca sonra yine döner yazarım dedim ama kısmet olmadı...bu seferlik böyle kabul edersen sevinirim değerli dost. zaten her şiiriniz ciddi anlamda övgüye layık. Tebriklerim bolca...
sizin dostluğunuz da benim için bir onur vesilesidir. Allah razı olsun.