(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GEL EY RESUL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GEL EY RESUL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek kaleminden Şiirler.ilhan kılınc 3 Şubat *-*Ey''Resül''*-*:60 Zerre kadar riya yoktur hayamda, Bekleyeyim sabaha dek kıyamda, Misafirim ol bir gece rüyamda... Hasretinle çok ağladı gözlerim, Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Kıymetini bilmese de cüceler, Dudaklarım hep ismini heceler, Şahidimdir kapkaranlık geceler, Hasretinle çok ağladı gözlerim, Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Senden ayrı yetim, öksüz kaldık biz, Nurdan uzak, nara yakın olduk biz, Kur´an mahzûn, çok gaflete daldık biz... Hasretinle çok ağladı gözlerim, Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
En nadide gülde seni aradım, Her yağmurda, yelde seni aradım, Susuz kaldım, çölde seni aradım, Hasretinle çok ağladı gözlerim, Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Kendin bilen düşmüş senin izine, Hiç yüzüm yok bakmaya nur yüzüne, Çok aldandım kör şeytanın sözüne, Hasretinle çok ağladı gözlerim, Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Sen, Muhammed(s.a.v.) , alemlere rahmetsin, Sen, Mahmut´sun, Mustafa´sın, Ahmet´sin, Sensiz gönül yanmasın da ne etsin? Hasretinle çok ağladı gözlerim, Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim... *-*İlhanKılınç*-*03/02/2012/no:60 24Paylaş
Face'de belirttiginiz link üzerinden Ilhan KILINC denen sahtekârin sitesine girerek bir kontrol etmistim.
Genelde ASK siirleri vardi. Bu tehlikenin sizin gibi USTA KALEMLER icin söz konusu olabilecegini saniyordum. Benim siirleri calmaya lâyik görmedigini düsünmüs, önemsememistim. Bugün bir vesileyle, artik aktif olmadigim Edebiyat Defterine girince durumdan haberdar oldum. Cok sasirdim ve tabi ki cok da üzüldüm. En büyük sermayesi duygulari ve kalemleri olan bizler icin, bize yapilabilecek en büyük kötülük bu olsa gerek.
Bugün tekrar o siteye girmek istedigimde mümkün olmadi.
Öncelikle bu konu ile ilgili haber vererek uyarma nezâketinizden dolayi cok cok tesekkür ederim. Allah RAZI OLSUN efendim.
Konu ile ilgili aktuel bir bilginiz var mi? Site kapatildi mi acaba?
Bu siteye bugün Mehmet NALBANT abimi acik görünce ve acil bir mesaj ulastirmak istedigim icin girmistim. Bir cevap durumunda face'den ulasabilirsiniz.
harika bir eser okudum üstadım,kutluyorum,sevgiliye aşık sevgi dolu yüreğinizi,rabbim hepimizi sevgiliye kavuşanlardan eylesin(AMİN) SAYGILARIMI SUNUYORUM
Bu yüreği ayakta alkışlıyorum Allahın habibine kulların Resulune naat yazılmış. Yürek coşmuş kalem yazmış dil söylemiş ağız okumuş nede güzel olmuş . Bize sadece ağlayarak dinlemek dualar etmek kalmış . Ben sizi nasıl alkışlamam siz yeni keşfeddiği cevhersiniz. Size zeval gelmesin çünkü böylesi yürekler oldukça sırtımız evel Allâh yere gelmez. Tek kelime süpersiniz. Selamlar Saygılar Allaha emanet olunuz .
Bazen BAZI yorumlara cevap yazmak, siir yazmaktan zordur.
Yorumun güzelligi, iltifatin büyüklügü bir yük olur omuzlarda, mahcûb olur, gizlenecek yer ararsiniz.
Öylesine samimi ve güzel bir yorum. Tesekkür ediyorum degerli DOST, Emine ABLACIGIM.
Güzel bakmis, güzel görmüssünüz. Gözlerinizden dökülen yaslar, yüreginizde küllenmeyen Peygamber sevgisinin tazeligini, duygularinizin samimiyetini gösteriyor. O YASLAR, INSAALLAH, KIYAMET GÜNÜNDE GÜNAH YANGINLARINI SÖNDÜREN SUYA dönüsür.
Benim CANIM KARDESiMiN gözündende hic bir sey kacmiyor :) HOSGELDiN iNCi CAN.
Biraz da aceleyle aylar önce seslendirmistim, kenarda duruyordu. Beni özleyenlere idare etsinler, hasretleri az da olsa diner düsüncesiyle :)) siirin altina BIRAKIVERDiM.
SIRA senin güzel sesinle süsleyecegin dizelerinde :))
Meselâ, bana yazdigindan yüzde yüz :)) emin oldugum su alttaki dizelerle ise baslayiver :)) Aklinda olmak güzel, bunu dizelerle ifade etmen ise bir baska güzel :))))))))
Allah razı olsun Allah c.c ve Habibini s.a.v yazan kalemden okuyanlardan .Allah efendimizin şefaatine nail eylesin.Anlamlıydı şiiriniz kardeşim.Selam ve dua ile.
Dostuna öyle davran ki ! Yollarınız ayrıldığında hakkında konuşacak bir şey bulamasın! Düşmanına öyle davran ki! Yollarınız birleştiğinde utanan kişi asla sen olmayasın!
......Sevilene;’ bir defa sevdiğim , seviyorum demek yeterli değildir! Her zaman sevdiğinizi belirtin, sevgi duydukça söylendikçe artar. ’’Anılmayan hatırlanmayan sevgilerde çiçekler gibi solarlar ölürler’’.. ...... Ey sevgili kalbimdir seni sevmek isteyen .......İnan yalnızlığımdır sana yaklaştıran
......O yalnızlığıma dünyama da eş seçmek isterken seni ey sevgili! ......Kalbim de aşkımı her daim körükleyense İnan her zaman kalbimin sana koşmasıdır ey gönlümün sevdiği!. ......Belki yanında mum gibi görürsün beni. Deryamda yüzseydin saklandığım yeri görürdün.. ...Mana alemine dalsaydın rengarenk güller dererdin..
....Halimin garip gördüğünden hor hakir görme ey dildar!! İnan ben habibin sevdiğiyim... Ararsan bulursun! Güller bahçesinde gülyüzlüye hayran hayran bakarken beni.. .Ara bul beni!!! Meczup ol bul beni. ....Ama sevdam dağlardan yücedir unutma!!
....Dağlara yüklesem di sevdamı tartamazdı dağlar beni.. Sevdamla huzura erdim, sevdamın önünde eğildim ey sevgili!! ...Bu sevdamla savdalanacaksan yanıbaşındayım. Sevdandan vaz geç dersen sana hayal olurum!!
.....Ey sevgili! Faniyi ardıma koydum koyalı dünyalıkları itekledim ellerimin tersiyle... ..Bir defa Rabbim Allah dediğinde kölen olurum.. ...Sen senden uzaklaştığında, ben sana yaklaşırım.. ..Ölmeden öldüğünde tam teslim olup .Teslim olmuşken benlikten çıkar binlerce drfa ölmeden ölürüm.. ..E y sevgili ahreti hatırlattığında duamı alırsın . Canıma can olduğunda.. Candan dostun yarenin. can yoldaşın olurum.. Aşkıma dokun yak hem kendini hemde beni.
Sevmek delice çılgınca ama her şeye meydan okurcasına sevmek ....Kalbe sevda yüklenince o insan sevdasıyla büyük aslInda Çok narin acizken AŞKIYLA GÜÇLÜ DEĞİL MİDİR? . Ey sevgili gören gözlerime nuru veren Rabbimken asla sığınmadım yabancı ele.. .....Gülbahçesinde gülleri dermek istersen, Uzat ellerini o bahçede gülün olurum.. ........Sevgililer gününün anımsattıkları .Sevgi bir güne mahsus değildir bence. Her an her zerremizdedir . En güzel sevgi ilahi sevgidir... Faniyide sevse biran bile fani olduğunu unutmamaktır.. Selam ve dua ile..
Ahzab suresi 56, ayet derki " Şu bir gerçek ki, Allah ve melekleri, o Peygamber'e salat ederler (destek verirler/onun şanını yüceltirler). Ey inananlar! Siz de ona destek olun/onun şanını yüceltin ve ona içtenlikle selam verin."
Dostlar salat etmek destek vermek demektir. Bu zamanda bir müslümanın salatı ise sünnetullahı yaşamaktır. Adını bin defa anmak değil....
sizin şiirnizin montajındaydım az öncesayfanızda bir gezinti yaypıp bir tanede ben seslendireyim dedim ve şükür güzel bir şiirinize kısmet oldu sesim.az önce biti kıymetli dostum ve abim mehmet nalbant üstadın seslendirdiği şiirde bitmek üzre .birazdan size gönderrim vardır bir hikmeti mutlak .biz tevekkül edelim gerisi hakka kalmış dularımla varolun..
Vakti daha güzel degerlendirmek umudu ve düsüncesiyle bu siteye (en azindan) biraz mesafeli durmayi düsündügüm bu günlerde önce degerli agabeyim ve USTA SAiR Mehmet Nalbant bey ve simdi de yazdigi tasavvufi mükemmel siirleriyle USTA bir kalemle tanismis olmamda bir hikmet vardir diye düsünüyorum.
Ziyaretinizle ONUR verdiniz Mustafa kardesim. Tesekkür ederim.
Selâm ve SAYGILARIMLA sizi güzel bir siirle basbasa birakiyorum;
Elçi
Münacat dilekçeme lâl şiirler bağladım, Yaşlı kaldırımların nemli ışıklarında. Mısralarım iç çekti ben sessizce ağladım, Aklımın kör düğümlü zorlu başlıklarında.
Gizli saklı ne varsa sırala şimdi elçi, Umuda aç kapımı arala şimdi elçi. Halimden birkaç satır karala şimdi elçi, Aklımın kör düğümlü zorlu başlıklarında.
Huzurunda bin pişman secde secde döküldüm, Yüreğimden geçeni bilse de her anıyla. Yüzümde mahcubiyet kapısında büküldüm, Şu karmaşık dünyanın sırlı imtihanıyla.
Viran hanemim taşı düşerken yaprak yaprak, Ömrümün denizine demir attı son durak. Ebediyet düşümü kökten savurdu toprak, Şu karmaşık dünyanın sırlı imtihanıyla.
Ilık ılık döşüme yol bulup aktığında, İki damla bir ömrün semeresi kârıdır. Avuçlarım gizlice, yüzüme baktığında, Benim yakarışım ki; ellerimin ârıdır.
Bak acilin kapısında sedyedeyim Bütün yaşanmışlığıyla her şeyim ölüm döşeğinde Bu sana bir itiraftır Bu hayatta üç şeyi sevdim Seni,seni ve yine seni....
Ya tabe mlogo volim 20/04/2011
O'nun sevgisiyle göcmek gerek DOSTUM, hele ki ölüm döseginde :)
ALLAH bizi O' nun sefaatinden ve sevgisinden mahrum etmesin.
Ziyaretinizle onur verdiniz degerli DOST ve GARDASIM.
Ne güzel bi gönül çağrısıydı üstad. Ne mutlu size, O Efendiler efendisini hissedebilen, duyabilen bir kalbiniz var en azından. Ya biz? Kutladım bu enfes dizelerin sahibini. Biz de sizin yakarışınıza eşlik edelim işaallah. Saygılarımla...
Kalem O' nu yazmayinca gönül HUZUR bulmuyor. Lâkin, gönül onu yazmak isteyince de kalem aciz kaliyor degerli dost. Tek tesellimiz, yaradanin HABiBiNi cok sevdigimizi ve anlatmaktan aciz oldugumuzui bilmesi.
Ziyaretinizle cok memnun ettiniz. Tesekkür ederim ÜSTADIM.
Kalem O' nu yazmayinca gönül HUZUR bulmuyor. Lâkin, gönül onu yazmak isteyince de kalem aciz kaliyor Fatih kardesim. Tek tesellimiz, yaradanin HABiBiNi cok sevdigimizi ve anlatmaktan aciz oldugumuzui bilmesi.
Ziyaretinizle cok memnun ettiniz. Tesekkür ederim ÜSTADIM.
Kalem O' nu yazmayinca gönül HUZUR bulmuyor. Lâkin, gönül onu yazmak isteyince de kalem aciz kaliyor degerli dost. Tek tesellimiz, yaradanin HABiBiNi cok sevdigimizi ve anlatmaktan aciz oldugumuzui bilmesi.
Ziyaretinizle cok memnun ettiniz. Tesekkür ederim ÜSTADIM.
3 Şubat
*-*Ey''Resül''*-*:60
Zerre kadar riya yoktur hayamda,
Bekleyeyim sabaha dek kıyamda,
Misafirim ol bir gece rüyamda...
Hasretinle çok ağladı gözlerim,
Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Kıymetini bilmese de cüceler,
Dudaklarım hep ismini heceler,
Şahidimdir kapkaranlık geceler,
Hasretinle çok ağladı gözlerim,
Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Senden ayrı yetim, öksüz kaldık biz,
Nurdan uzak, nara yakın olduk biz,
Kur´an mahzûn, çok gaflete daldık biz...
Hasretinle çok ağladı gözlerim,
Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
En nadide gülde seni aradım,
Her yağmurda, yelde seni aradım,
Susuz kaldım, çölde seni aradım,
Hasretinle çok ağladı gözlerim,
Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Kendin bilen düşmüş senin izine,
Hiç yüzüm yok bakmaya nur yüzüne,
Çok aldandım kör şeytanın sözüne,
Hasretinle çok ağladı gözlerim,
Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
Sen, Muhammed(s.a.v.) , alemlere rahmetsin,
Sen, Mahmut´sun, Mustafa´sın, Ahmet´sin,
Sensiz gönül yanmasın da ne etsin?
Hasretinle çok ağladı gözlerim,
Gel ey Resul! gel, yolunu gözlerim...
*-*İlhanKılınç*-*03/02/2012/no:60
24Paylaş
http://www.facebook.com/pages/Y%C3%BCrek-kaleminden-%C5%9Eiirlerilhan-k%C4%B1l%C4%B1nc/291429974246904
şiirlerinizi İlhan kılınç adında birisi sayfasında yayınlıyor kendi adıyla haberiniz olsun.